Terug

Ongevraagde dubbele levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Cool blue

21/12/2017

Mijn dochter Eva De Lombaert heeft zondag 17/12 een pakket besteld bij Cool Blue. Dit werd niet geleverd op maandag noch op dinsdag. Na telefonisch contact dinsdag namiddag heeft uw klantendienst gezegd dat het pakket verloren is gegaan bij de post en dat er een oplossing zou worden gezocht. Woensdag 20/12 werd het pakket uiteindelijk geleverd. Vandaag donderdag 21/12 kom ik omstreeks 13u00 thuis en vind ik aan de deur een tweede pakket dat door de post is achtergelaten. Bij opening van de doos constateert mijn dochter, die om 13u30 thuiskomt, dat het een tweede identieke levering is. Zij Checkt haar mail en vindt een tweede factuur. Zij belt u en de medewerker zegt dat zij dit zelf dient terug te sturen. Zij vraagt: wat als ik niet had gebeld? Antwoord: dan had u dit gratis mogen houden want wij schrijven dit af als verloren. Omdat u belt moet u echter ofwel een tweede maal betalen ofwel zelf zorgen voor terugsturing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform