Terug

Ongevraagde domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: bol.com

05/07/2021

Beste, ik bestelde vorig jaar een kraanonderdeel. Toevallig zie ik nu na een jaar dat ik een abonnement heb op de dienst Select. Het verbaast me enorm dat dit kan via een zogenaamde mandaat-domiciliëring. Ik heb op advies van de bank deze geblokkeerd. De veiligheidsdienst van de KBC bank vond dit voldoende maar ik moet natuurlijk contact opnemen met schuldeiser. Deze 'Billy en Co.' stelt voor om eerst te betalen. Het contract zou dan na 1 maand vervallen en finaal zouden zij het restant (11 maanden) terugstorten. Hoe kom ik aan zo'n mandaat? Klein bedrag maar dit kan ook dus ook voor een groter bedrag. Mogelijk heb ik ergens iets 'aangevinkt' bij de bestelling maar ik vind dat dit niet kan. Ik bestel zelden iets maar was tot op heden wel tevreden. Graag hulp en advies. Hartelijk dank!

Berichten (1)

M. M.

Naar: bol.com

28/07/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform