Een van uw verkopers contacteerde ons met de mededeling dat wij gratis een extra dienst konden uitproberen. Geen probleem dus, tot er een mailtje kwam waarin stond dat die Streamz (die ik nooit gebruikt heb) na een tijdje toch betalend zou worden.Wij hebben op 4/10 schriftelijk geprotesteerd tegen deze bedrieglijke verkooppraktijken en gevraagd om die Streamz onmiddellijk te annuleren en we ontvingen volgende ontvangstbevestiging:We hebben je bericht goed ontvangen. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om je te helpen.Goed om te weten: je bericht kreeg het nummer F_20211004_556585409. Dat nummer is handig voor de verdere opvolging van je dossier.Overzicht van de gegevens die je invulde:Ik ontvang mails betreffende een uitbreiding van mijn contract. Dit is pure oplichterij, er werd mijn echtgenoot enkel gemeld dat wij een maand een gratis dienst konden gebruiken. Er is ons nooit gemeld dat dit daarna betalend zou zijn. Ik verzoek u dus dringend om deze bijkomende service onmiddellijk terug te verwijderen.Op de eerstvolgende factuur van 12/10 werd dit toch aangerekend. Wij verwachtten nog een rechtzetting maar die gebeurde niet. De factuur bleef onbetaald en nu stellen wij vast dat al onze zenders op VRT na afgesloten werden. Gevolg : bijna alle series die wij opnemen missen nu een aflevering. Om niet nog meer te verliezen heb ik nu onmiddellijk betaald, maar ik eis de onmiddellijke stopzetting van die bijkomende Streamz, de terugbetaling van wat u daar al voor aangerekend hebt, de terugbetaling van de herinneringskosten en een maand gratis abonnement (GEEN STREAMZ!!!) ter compensatie van het verknoeien van de series die wij volgen. En probeer eens een cursus deontologie aan jullie verkopers te bezorgen.