Terug

Ongevraagde aanpassing streamingdienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Telenet

04/11/2024

Beste, op 27/09/2024 ontving ik per mail bevestiging van de aanpassing van mijn streamingdiensten naar Combo Netflix & Streamz Premium met een upgrade naar Netflix Premium. Ik heb deze wijziging zelf niet aangevraagd en heb hieromtrent contact opgenomen met jullie klantendienst op 29/09, 30/09, 27/10 en 28/10, alsook op 08/10 en 11/10 omdat de wijziging ook werd aangerekend op de factuur terwijl de diensten niet actief waren. Op 14/10 werd ik telefonisch door uw klantedienst gecontacteerd met de boodschap dat het om een algemeen achterliggend probleem gaat, dat er nog klanten zijn waarbij deze wijziging ongevraagd werd doorgevoerd en dat ik best de factuur gewoon betaald omdat de teveel aangerekende kosten zullen gecrediteerd worden eens het probleem bij jullie is opgelost. Voor mijn ongemak werd mij een "compensatie" van 10 euro toegekend. Ik stel echter vast dat mijn Netflix sinds 27/09 zelfs helemaal niet meer via Telenet verloopt. Netflix liet mij weten dat ik sinds 3/11 niet meer kan kijken gezien het saldo dat nog op mijn account stond toen ik in 2023 overschakelde naar Netflix Basic via Telenet nu wel helemaal opgebruikt was. Ik probeerde meermaals mijn streamingdiensten via de webportal aan te passen maar krijg hier enkel een foutmelding te zien. Ook de diverse mails van Telenet ter herinnering dat ik Netflix nog steeds niet geactiveerd heb geven enkel een foutmelding "Oeps, er ging iets mis...". Ik vraag dan ook enerzijds dringend een oplossing voor het probleem met de streamingdiensten zodat Netflix Basic terug via Telenetfactuur kan lopen en Streamz helemaal niet meer wordt aangerekend. Anderzijds een volledige creditering van alle foutief aangerekende kosten hieromtrent, alsook een compensatie die schappelijker is dan de 10 euro die tot op heden werd toegekend gezien hier al heel wat tijd en werk van mijn kant uit in gekropen is. Met vriendelijke groeten, Kathleen De Groote

Berichten (1)

Telenet

Naar: K. D.

13/11/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-31213298 Beste mevrouw De Groote Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Vriendelijke groeten, Kristof Telenet Mediation Customer Relations © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

Bemiddeling door Testaankoop 28 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform