Terug

Ongevraagd pakket, rekening ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: My Collections bv

22/07/2020

Aan C. Korporaal van My collections.Geachte,We hebben een pakketje (NJAM) dat ons ONGEVRAAGD is toegezonden, teruggestuurd met de post.Waarom krijgen we een overschrijving van € 25,65, voor iets dat we NOOIT hebben besteld ?Kan u ons een bewijs leveren van een bestelling ????Mag ik u vragen om alles eens goed na te kijken, dan kan u zien dat we het wel degelijk hebben teruggezonden.Mag ik u beleefd verzoeken om GEEN pakketjes meer te zenden naar ons adres.Everaerts ChristianeKlantnummer 234068Factuur nr 597751.Alvast bedankt !Groetjes.

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: P. C.

31/07/2020

Geachte,Wij verwijzen naar uw onderstaande mail - code CPTBE00986037-32.Wij hebben het abonnement van mevrouw Everaerts (klant 234068) stopgezet.Zij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen.Wij annuleren factuur 597751.Wij excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem van mevrouw Everaerts opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden.Vriendelijke groet,My CollectionsKlantendienstMy CollectionsBpost EMC - My Collections bvPostbusBoite postale 9657Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C1830 MachelenT: 02899 20 66 E: service@mycollections.comIBAN: BE85363105668406


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform