Terug

Ongevraagd nieuwe TVBox toegekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

M. J.

Naar: Proximus

19/06/2024

Proximus stuurt een nieuwe TV box, en laat dat na opsturen weten. We hebben geen aanvraag gedaan, om een nieuwe te verkrijgen. Fijn, dat adres is bij mijn mama, die 86j is, en op 2h rijden woont. Proximus zegt dat TV box actief blijft tot einde juni. Wij zijn niet direct vrij om die nieuwe TV box te gaan installeren, en plannen dat in op vrijdag 28 juni, nog op tijd dan. Maar op 19 juni, sluit Proximus de TV box al af. Na discussie met hen, wordt beweerd dat ze de oude TV box niet terug kunnen activeren (?), maar komen niet met een oplossing. Vb dat een technieker dan maar (gratis) langsgaat. Mijn inziens, hebben ze de TV box te snel stopgezet, en betalen we nu 2 weken voor niets op het adres van mijn mama.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform