Terug

Ongevraagd munten blijven sturen die ik niet wil

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Edel Collecties N.V.

03/01/2021

Beste,Een collectie die ik vroeger heb aangeschaft, werd nadien stopgezet. Dit werd per mail bevestigd.Maar sindsdien blijven ze me munten opsturen.Telkens stuur ik die terug en mail ik dat ik die niet wil, en dat ze moeten stoppen met munten op te sturen die ik niet besteld heb. Toch blijven ze maar munten opsturen. Ook telefonisch blijven ze me stalken met allerhande promoties voor munten die belachelijk duur verkocht worden. Telkens zeg ik dat ik geen munten meer wens te ontvangen en dat ze moeten stoppen met me die op te sturen.Vorige week heb ik zelfs een betalingsherinnering ontvangen voor 3 munten die ik teruggestuurd heb.Ik word er moedeloos van. Ze blijven maar munten en facturen opsturen die ik nooit gevraagd heb en helemaal niet wil.Ik raad iedereen af om iets te bestellen bij Edel Collecties want aan de vele klachten merk ik dat dit hun normale manier van zakendoen is: ongevraagd munten of postzegels blijven opsturen en hopen dat je die betaalt.Dit is onverantwoord, ze maken misbruik van vertrouwen. Volgens mij is hun gedrag zelfs strafbaar want is een vorm van stalking.

Berichten (3)

Edel Collecties N.V.

Naar: P. D.

04/01/2021

Dag meneer Demarets,Bedankt voor uw bericht. Ik ben daarvan geschrokken.U noemt het ongevraagd. Wat een vreemde beschuldiging is. Deze wil ik dan ook tegenspreken. Naar uw wens zijn wij uw collectie aan het completeren. Veel mensen vinden onze verzamelservice en dito telefonische informatie belangrijk. Zo is men als eerste op de hoogte van een uitgifte en wordt men als eerste in de gelegenheid gesteld om te reserveren met korting. Heel jammer dat u het anders ervaart, dat spijt mij enorm.Ik weet het goed gemaakt. Ik bied u de volgende oplossing:Ik sluit hierbij het dossier. Het is in orde. Er staan geen facturen meer open, kortom, U bent ons niets meer verschuldigd. Uw collectie is stopgezet, uw garantie op compleet komt hierbij te vervallen.Voor het eventuele geleden ongemak wil ik u oprecht mijn welgemeende excuses aanbieden. Ik wil u hartelijk bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen en hoop u in de toekomst weer te mogen begroeten.Ik hoop dat u tevreden bent met deze oplossing en hoop dan ook dat uw klacht positief wilt beoordelen op het platform van Test-Aankoop.Mijn collega belt u straks nog een laatste keer om alles nog goed samen te vatten en u te helpen waar nodig.Ik wens u en de uwen, vooral in deze tijd, het meest een goede gezondheid toe!Met vriendelijke groet,Wouter De BoerEdel Collectiesvestiging in Nederland:Edel Collecties bvEinsteinweg 5Postbus 111, 3750 GC Bunschotentel: 033-2982353 e-mail: info@edelcollecties.nlvestiging in Belgie:Edel Collecties NVParklaan 22, bus 12Postbus 11206, 2300 Turnhouttel.: 014 /48.08.59 e-mail: info@edelcollecties.be****************************************************************************THIS E-MAIL MAY CONTAIN CONFIDENTIAL, AND/OR PRIVILEGED INFORMATION INTENDEDFOR USE OF THE ADDRESSEE ONLY.IF YOU ARE NOT THE ADDRESSEE, OR THE PERSONRESPONSIBLE FOR DELIVERING IT TO THE ADDRESSEE, YOU MAY NOT COPY OR DELIVERTHIS TO ANYONE ELSE. IF YOU HAVE RECEIVED THIS E-MAIL BY MISTAKE, PLEASENOTIFY US IMMEDIATELY.***************************************************************************

P. D.

Naar: Edel Collecties N.V.

04/01/2021

Geachte,Bedankt voor uw antwoord.Vanmorgen ontving ik een telefoon dat er blijkbaar geen 3 maar 5 facturen zouden openstaan.Ik weet eerlijk gezegd niet waar jullie die halen, ik kan niet meer volgen.Kort daarna kreeg ik een tweede telefoon van uw administratie die me liet weten dat de collectie werd stopgezet.En er geen facturen meer te vereffenen zijn.Dit werd echter enkel telefonisch gemeld.Graag ontving ik ofwel schriftelijk, ofwel per mail naar mijn persoonlijk e-mailadres een bevestiging:1. dat de collectie definitief werd stopgezet2. dat jullie me geen producten meer zullen toesturen die ik niet besteld heb3. dat de bewuste facturen gecrediteerd wordenPas dan beschouw ik de klacht als afgesloten.Groeten,Patrick Desmarets

Edel Collecties N.V.

Naar: P. D.

05/01/2021

Op 04-01-2021 aan meneer bevestigd:Dag meneer Demarets,Bedankt voor uw bericht. Ik ben daarvan geschrokken.U noemt het ongevraagd. Wat een vreemde beschuldiging is. Deze wil ik dan ook tegenspreken. Naar uw wens zijn wij uw collectie aan het completeren. Veel mensen vinden onze verzamelservice en dito telefonische informatie belangrijk. Zo is men als eerste op de hoogte van een uitgifte en wordt men als eerste in de gelegenheid gesteld om te reserveren met korting. Heel jammer dat u het anders ervaart, dat spijt mij enorm.Ik weet het goed gemaakt. Ik bied u de volgende oplossing:Ik sluit hierbij het dossier. Het is in orde. Er staan geen facturen meer open, kortom, U bent ons niets meer verschuldigd. Uw collectie is stopgezet, uw garantie op compleet komt hierbij te vervallen.Voor het eventuele geleden ongemak wil ik u oprecht mijn welgemeende excuses aanbieden. Ik wil u hartelijk bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen en hoop u in de toekomst weer te mogen begroeten.Ik hoop dat u tevreden bent met deze oplossing en hoop dan ook dat uw klacht positief wilt beoordelen op het platform van Test-Aankoop.Mijn collega belt u straks nog een laatste keer om alles nog goed samen te vatten en u te helpen waar nodig.Ik wens u en de uwen, vooral in deze tijd, het meest een goede gezondheid toe!Met vriendelijke groet,Wouter De BoerEdel Collectiesvestiging in Nederland:Edel Collecties bvEinsteinweg 5Postbus 111, 3750 GC Bunschotentel: 033-2982353 e-mail: info@edelcollecties.nlvestiging in Belgie:Edel Collecties NVParklaan 22, bus 12Postbus 11206, 2300 Turnhouttel.: 014 /48.08.59 e-mail: info@edelcollecties.be****************************************************************************THIS E-MAIL MAY CONTAIN CONFIDENTIAL, AND/OR PRIVILEGED INFORMATION INTENDEDFOR USE OF THE ADDRESSEE ONLY.IF YOU ARE NOT THE ADDRESSEE, OR THE PERSONRESPONSIBLE FOR DELIVERING IT TO THE ADDRESSEE, YOU MAY NOT COPY OR DELIVERTHIS TO ANYONE ELSE. IF YOU HAVE RECEIVED THIS E-MAIL BY MISTAKE, PLEASENOTIFY US IMMEDIATELY.***************************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform