Terug

ongevraagd lidmaatschap

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. N.

Naar: Koop & Spaar

02/11/2022

Bestebij nazicht van mijn Visa-uittreksels blijkt er maandelijks 15 euro te verdwijnen naar WLY*KOOPSPAAR.BE N NYON (CH).Dit is een dienst waar we geen uitdrukkelijke goedkeuring voor gegeven hebben. Waarschijnlijk is dat via de FNAC geactiveerd.Wij hebben geen bericht gekregen dat dit maandelijks 15 euro kostWij eisen dat deze zeer laakbare praktijk onmiddellijk stopgezet wordt (het annuleringsformulier werd ingevuld).Bovendien eisen we dat de reeds gedane afhoudingen terug gestort worden. (21 augustus 2022, 21 september 2022 en 21 oktober 2022).

Berichten (1)

Koop & Spaar

Naar: J. N.

03/11/2022

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op LidmaatschapsinformatieBeste, Wij hebben uw klacht viaTest-Aankoopgoed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht uverder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naarledenservice@koopenspaar.beof bellen naar0800 81 694(maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben.Leden van Koop en Spaar kunnenLeden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden.Met vriendelijke groet, Customer Service Koop en SpaarKoop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen vanJELRIK NOELDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. --- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht priv? of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01644269-22.Heb je vragen over ons platform? refToken: 5d16f9e7-e20e-4449-8910-ca0f3cb04695ongevraagd lidmaatschapNaam van de klantJELRIK NOELKlantreferentieKlantnummer: 53866765008Beschijving van de klachtBestebij nazicht van mijn Visa-uittreksels blijkt er maandelijks 15 euro te verdwijnen naar WLY*KOOPSPAAR.BE N NYON (CH).Dit is een dienst waar we geen uirukkelijke goedkeuring voor gegeven hebben. Waarschijnlijk is dat via de FNAC geactiveerd.Wij hebben geen bericht gekregen dat dit maandelijks 15 euro kostWij eisen dat deze zeer laakbare praktijk onmiddellijk stopgezet wordt (het annuleringsformulier werd ingevuld).Bovendien eisen we dat de reeds gedane afhoudingen terug gestort worden. (21 augustus 2022, 21 september 2022 en 21 oktober 2022).Gewenst resultaatTerugbetaling: ? 45,00Bijgevoegde documentenGeen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten,Test Aankoop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform