Terug

Ongevraagd domicliëring activeren

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

N. D.

Naar: RENTOLA

17/12/2025

Beste, op 14/08 betaalde ik 1€ op de Rentola website omdat ik op zoek was naar een andere woning. Er stond niet vermeld dat je hierdoor automatisch een abonnement aangaat waarbij je per maand 39€ betaalt. Nog sterker in de maand september gaat er 39€ van mijn rekening, via domiciliëring. Dit terwijl ik nooit toestemming gaf tot domiciliëring. Gelukkig heb ik de domiciliëring kunnen blokkeren maar nu dreigt Rentola ermee dat ik nog 195€ dien te betalen omdat ik de domiciliëring blokkeerde. Dit is pure oplichterij en dit bedrijf moet dringend lam worden gelegd vooraleer er nog meer mensen slachtoffer zijn. Ik hoop dat ik hiermee andere mensen kan verwittigen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform