Geachte, Wij willen een ongeoorloofde praktijk van uw firma SFAM alias Celside aanklagen. Na twee-en-een half jaar koppelen jullie nieuwe pakketten aan een eenvoudige verzekering voor Iphone diefstal. Volgens mij werd die koppeling zelfs retroactief aan de domiciliering toegevoegd. Gezien mijn echtgenote herstelt van een hartstilstand met trage mentale recuperatie, verbood ik haar elke onbekende mail te beantwoorden, laat staan een bijlage te openen. Bij nazicht gaat het om emails met de duidelijke boodschap ‘noreply’, ‘antwoord hier niet op’. Als er iets dubbelzinnig, of misleidend is, is het dat wel. Gezien mijn echtgenote het koppelen van die nieuwe pakketten niet heeft afgezegd, zaten wij met een extra rekening van nagenoeg 1000€. Hiervan kon ik ongeveer 600€ blokkeren. Het verhaal:• 30 december 2020: bevestiging verzekeringscontract Iphone via noreply@celside.eu. Dit contract heeft mijn echtgenote daadwerkelijk getekend. Contract BE242064• Op 6 april 2023 komt een bericht via noreply@celside.com dat aan ons contract ‘Buy back advance’ is toegevoegd. Als je de mail opent, kan je ontdekken dat je binnen de 30 dagen deze toevoeging kan weigeren. We hebben echter nooit toegezegd. • Op 6 juni 2023 komt er andermaal een bericht via noreply@celside.com ditmaal met de melding dat ‘essential pack’ is toegevoegd aan ons contract. • Begin Juli ontdek ik dat belangrijke sommen van onze rekening worden gehaald sinds midden april. Hoewel ik wekelijks onze rekeningen controleer, had ik deze fraude nooit gezien. Volgens mij zijn die betalingen achteraf via de bestaande domiciliering van ons eerste contract gewoon toegevoegd. • Ik kan op 18 juli ’23 gelukkig de domiciliering blokkeren, én de stortingen van juli en juni nog annuleren. Wij vinden dit ongehoorde verkooptechnieken. Het contract werd opgezegd, maar wij wensen de resterende 386€ te recupereren.