Beste,Ongeveer een week geleden belde een verkoper van Test-Aankoop rond de verkoop van een publicatie:Het zou gaan om een publicatie waarin verschillende banken, onafhankelijk worden vergeleken met elkaar. Men vroeg of ik deze publicatie wou ontvangen, en hiermee stemde ik toe. Er werd niet gepraat over een prijs of een mogelijk abonnement. En na enkele dagen kreeg ik ook daadwerkelijk een boekje toegestuurd. Het bleek te gaan om Test-Aankoop Invest. Aan de telefoon werd dus gelogen, want in deze publicatie gaat het om aandelen en niet rond de eenmalige vergelijking van banken. Nu blijkt dat er € 14,50 van mijn rekening wordt gehaald zonder mijn toestemming en dat ik vastzit aan dit abonnement. Dit kan ik volkomen niet smaken en ik ben hier heel ontevreden van!Ik belde dus naar de klantendienst met de vraag om dit stop te zetten en het volgende werd mijn verteld: Dit abonnement kan niet worden stopgezet en een terugbetaling is uitgesloten. Ik kwam er ook achter dat ik nu een maand vastzit aan dit abonnement en dat ik nog een maand lang iedere week een publicatie zal ontvangen.Ik eis een onmiddellijke terugbetaling en stopzetting van mijn abonnement. Volgens mij zijn het ook deze exacte praktijken die Test-Aankoop aanklaagt:https://www.test-aankoop.be/familie-prive/consumentenrechten/dossier/ongevraagd-contract-via-de-telefoon Ik ben er echt van verbaasd dat jullie zich durven te wagen aan deze wanpraktijken. Een organisatie zoals Test-Aankoop zou zich hier niet mogen mee bezighouden.Ook zou ik zoals bovenstaand artikel vermeld, mij willen beroepen op mijn herroepingsrecht. Indien benodigd zal ik het herroepingsformulier naar jullie verzenden en indien nodig, de publicatie terugzenden op kosten van de verzender.Met vriendelijke groeten,Johan Rooms