Terug

ongevraagd abonnement Testaankoop Gezondheid

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Testaankoop

09/06/2023

Beste, ik heb nooit toestemming gegeven voor een betalend abonnement van Testaankoop Gezondheid. Ik ben zeer verbaasd om geld van mijn rekening te zien gaan. Dat kan echt niet en als consumenten organisatie al helemaal not done. Als jullie een gratis test willen sturen of activeren wat zo beloofd wordt via telefoon dan mag dat NOOIT worden automatisch omgezet naar betalend abonnement. Ik ben daar echt niet over te spreken. Hoe kan dat nu toch als consumentenorganisatie? Gelieve dat onbestaande abonnement onmiddellijk stop te zetten.mvg Bart Verhulst

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: B. V.

12/06/2023

Geachte heer Verhulst,Beste abonnee,Uw vraag werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst.U ontving hierover een mail ter bevestiging.Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 028923700, als u hierover nog vragen heeft. We helpen u graag verder.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform