Beste Yuzzu,Betreft : Ongeval Toyota Yaris dd. 15/09/2022 – Polisnr 35222360 – dossiernr 1304076Aangezien dit gebeurde reeds bijna een jaar aansleept, hadden wij graag uitsluitsel gekregen en uitbetaling van de door ons geleden schade.Let wel : door dit ongeval met totaal verlies van onze Toyota Yaris, zijn wij verplicht geweest een ander auto aan te schaffen. Dit ongeval is volledig door tegenpartij veroorzaakt. Heel deze procedure van oa. het takelen door Depannage La France, politieverslag, ziekenhuiskosten, huur vervangwagens enz. zou toch door u moeten kunnen afgehandeld worden? Het politieverslag en al de bewijsstukken werden u reeds lang overgemaakt.Dit ongeval gebeurde 2 dagen voordat wij verhuisden van Alfons Schneiderlaan 48/1 te 2100 Deurne naar St. Huibrechtlei 5/1 te 2930 Brasschaat.Iedere keer als wij telefonisch contact opnamen met uw diensten, kregen wij als antwoord dat u ermee bezig bent. Antwoorden zoals “ja, het zit bij de politierechtbank, het zal nog wel even duren” en “ja, het zit bij het Parket, het zal nog wel even duren” zijn bij u standaard.Beste Yuzzu, graag hadden wij van u een volledig transparant overzicht gekregen van de tot nu toe uitgevoerde procedures en de reeds bereikte resultaten in heel dit proces. In deze verzekering zit toch ook rechtsbijstand? Is het dan zo moeilijk om deze spijtige gebeurtenis, waar wij hoegenaamd geen enkele schuld aan hadden, op te lossen? Wij weten niet eens wie de tegenverzekering is. Na 10 maanden met hier toch al wel enige vooruitgang te bespeuren zijn? Waar wij momenteel nog zouden moeten kunnen op rekenen : terugbetaling huur vervangwagens, sleepkosten voertuig, ziekenhuis- en kinékosten, waarde Toyota Yaris van september 2022 door totaal verlies. Wij hebben hieruit voortvloeiend wel een andere auto moeten kopen. Geld dat wij op de moment van onze verhuis anders wel op een andere manier hadden kunnen gebruiken.Op uw gedetailleerd antwoord rekenend, verblijven wij met de meeste hoogachting,Dekkers – Feyen Victor en Edithe