Terug

ongepaste communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

A. D.

Naar: Telenet

21/03/2025

Mijn ouders van 86+ jaar hebben tv abonnement van telenet, nu is onlangs mijn vader overleden en dus zijn de rekenignen bevroren tot als alle aktes inorde zijn. Dit wil zeggen dat mijn moeder enkel kan betalen via een fysieke overschrijving aan de bank. Domicilieringen zijn ook niet toegestaan voorlopig wegens voorgenoemde reden. De bank werkt hier zoveel mogelijk mee en helpt mijn moeder in het betalen van alle openstaande rekeningen. Nu komt er plots een brief vandaag 21/03 bij mijn ma, met als titel "Laatste herinnering telenet aanrekening". In die brief zegt men de diensten van haar telenet abonnement vandaag te blokkeren... brief verzonden 14/03, pas vandaag toegekomen...de wijze waarop en ook de stijl neigt naar een oud oorlogs verleden, die ik hier liever niet aanhaal. Een menselijkere benadering zou een telefoontje kunnen geweest hebben naar mijn ouder, welke klant zijn en waar telenet over alle nodige informatie beschikt om contact te maken. Men zou dan ook weten wat de situatie is en misschien menselijker reageren ipv van te bedreigen met afsluiting... schandalig manier van communicatie met oude mensen en al zeker wetende dat er een sterftegeval was ,wat opzich al zwaar is voor mijn moeder... niet zo hoogachtend, Alex de zoon.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform