Terug

ongeoorloofde geldafname

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. N.

Naar: Parkmobile Belgium bvba

06/01/2024

Er werd door dit bedrijf via Adyen nv 2.5 eur van mijn rekening genomen alhoewel ik er geen klant ben. Hoe komt men aan mijn rekeningnummer? Er is sprake van een fakctuurnummer maar die heb ik niet en het zou om een terugkerende invordering gaan maar een klantennummer of acccount heb ik er niet.Bij safeonweb zegt men dat ik aangifte moet doen bij de politie want dat dit gebeurlijk een misdrijf is

Berichten (1)

Parkmobile Belgium bvba

Naar: H. N.

06/01/2024

Beste Klachtenbox, Dit is een automatisch bericht.   Bedankt voor je contact met onze Helpdesk. Het is momenteel drukker dan normaal.  Wij doen ons best om je binnen 2-3 weken van een antwoord te voorzien. Excuses voor het ongemak.   Sneller antwoord? Check vooral onze andere kanalen of de Chatbot!  (alleen voor EasyPark formerly Parkmobile klanten)  Deze vind je rechtsonder in het scherm op de  website. Typ je vraag kort en bondig, zonder persoonlijke gegevens. Dan doet onze Chatbot zijn best om jou te helpen en van alle informatie te voorzien. EasyPark formerly Parkmobile Telefoon: 085-0657180 (24/7, lokaal tarief)   Chatbot and LiveChat:  s:www.easypark.com/nl/help Facebook:  s:s:www.facebook.com/EasyPark.NL Park-line Telefoon:  0900-727 55 46 (24/7, lokaal tarief) FAQ's website:  s:www.park-line.nl/contact EasyPark formerly Parkmobile Belgium Telefoon:  0032-64312000  (24/7, lokaal tarief) FAQ's website:  s:www.easypark.com/nl-be/help Wij doen uiteraard ons best om je zo snel mogelijk te helpen, bedankt voor je geduld!   Met vriendelijke groeten, Het Customer Service team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform