Beste, vanaf 6/11/2017 was er een domiciliëring gestart voor diensten van SFAM. Het betrof een maandelijks bedrag van €3.90, een verzekering voor telefoonschade etc.Gisteren (10/5/2023) viel mij echter op dat de domiciliëringen niet eenmaal per maand maar quasi dagelijks werden afgenomen, en dat bijkomend de bedragen zonder mij in te lichten werden afgehaald (meer specifiek €15.99 en €69.99).De domiciliëringen werden ondertussen geannuleerd bij de bank, de bedragen (zouden) zijn teruggestort op mijn bankrekening.Via deze weg wil ik een klacht indienen bij TestAankoop. Gezien het hoge aantal gedupeerden hoop ik dat we binnenkort verenigd kunnen worden in een gemeenschappelijk schadedossier.Verder wil ik graag informeren welke stappen ik nog moet ondernemen om het contract stop te zetten, aangezien ik hier zelf heel weinig gegevens over beschik (klantnummer? - dossiernummer? - polisnummer?).Met vriendelijke en beleefde groeten,Inez Verhoeven