BesteIk ben tot de constatatie gekomen dat er terugkerende invorderingen gebeuren door SFAM waar ik geen weet van had.In augustus 2020 kocht ik een nieuwe gsm. Bij Vanden Borre Mortsel smeerden ze me een verzekeringscontract aan voor 1 jaar (contract van SFAM/Celside). Ze zeiden dat dat voor 1 jaar was en dat ik het na dat jaar zou moeten verlengen indien gewenst.Gisteren merkte ik op mijn rekening dat er op 19/04 69.99 euro werd afgehaald via een domiciliëring door Buy Back-SFAM. Type: terugkerende invordering. Mededeling: geen.Ik ging opzoeken wat dat kon zijn en merkte dat SFAM de maatschappij is waar ik in 2020 een contract bij afsloot.Via klachten op het internet ontdekte ik dat mensen met hetzelfde probleem spraken van een mail die in hun spam zou zitten. Ook bij mij was dit blijkbaar het geval. Ik ontving op 6 april een mail van noreply@celside.com met de mededeling dat mijn verzekeringscontract een upgrade zal krijgen en er maandelijks 69,99 euro extra zal afgehouden worden van mijn rekening.Ik lees dat dit binnen de 30 dagen geweigerd kan worden.Daarnaast heb ik nu gemerkt dat ik al jaren 5.90 euro per maand betaal (soms zelfs 2 keer per maand blijkbaar). Ik heb het verzekeringscontract terug opgezocht en ik ben in 2020 blijkbaar zo nalatig geweest om de kleine lettertjes niet te lezen. I.p.v. dat ik het contract zelf zou moeten verlengen (wat mij toen wel gezegd werd) moet ik het contract blijkbaar opzeggen via een aangetekende brief of deurwaardersexploot naar Frankrijk. Dat had ik dus niet gedaan en vandaar werd mijn contract nu al 2 jaar stilzwijgend verlengd.Vanmorgen heb ik een medewerker van Celside aan de lijn gehad via het nummer 02 808 79 52. Ik heb gevraagd de domiciliëring van 69,99 euro onmiddellijk stop te zetten.Zij heeft dit telefonisch bevestigd maar kon dit niet per mail bevestigen. Onmiddellijk daarna heb ik een mail gestuurd naar hun klantendienst (het e-mailadres die de medewerkster me gaf) klantenservice@celside.com om bevestiging te vragen dat de domiciliëring zou stoppen. Ik heb hier voorlopig nog geen antwoord op gehad.Daarnaast vroeg ik vanmorgen telefonisch om mijn contract volledig stop te zetten. De medewerkster vertelde me dat ik dit enkel telefonisch kan doen tussen 25/6 en 25/7, of per aangetekende brief naar Frankrijk. Het contract blijft hoe dan ook doorlopen tot augustus van dit jaar, dit kan volgens haar niet eerder gestopt worden.M.i. is het absoluut niet correct een mail i.v.m. een of andere upgrade te versturen die blijkbaar bij iedereen in de spam belandt. Wetend dat weinig mensen dit zullen zien. Er wordt gesproken over een termijn van 30 dagen waarbinnen je de upgrade kan weigeren (wat ik dus gedaan heb). Toch halen ze al een eerste bedrag van 69,99 euro van mijn rekening binnen de 30 dagen.Graag ontvang ik de eerste domiciliëring van 69,99 euro terug en wil ik dat deze domiciliëring volledig wordt stopgezet zodat ik dit probleem in de toekomst niet opnieuw heb.Ik ontvang dus graag een bevestiging van SFAM/Celside dat dit effectief werd gewijzigd in mijn contract.Dat ik al 2 jaar onwetend 5,9 euro per maand betaal is mijn fout aangezien ik de kleine lettertjes niet gelezen had.Ik wil mijn contract bij SFAM/Celside onmiddellijk VOLLEDIG stopzetten en alle banden met dit bedrijf verbreken zodat zij geen domiciliëringen meer kunnen uitvoeren op mijn rekeningnummer.Ik zou mijn contract telefonisch kunnen stopzetten tussen 25/6 en 25/7. Dan kan ik opnieuw geen bevestiging krijgen (enkel telefonisch) en ben ik opnieuw niet zeker of het contract effectief afgezegd werd. Indien dat niet het geval is hang ik er weer aan vast voor een jaar.Graag zie ik hier een oplossing voor.Alvast bedankt om deze problemen te behandelen.