Beste,Ik heb voor mijn vennootschapje (freelancer) reeds enkele jaren een Integraal+ verzekeringscontract met SFAM voor electronische apparatuur (via FNAC) en de debiteringen waren tot nu toe redelijk correct op een vast schema.Begin april 2023 ontving ik een schrijven per e-mail van Celside (een merk van SFAM?) met de aankondiging dat men vanaf begin mei de Buy Back dienst ging activeren (die in de kleine lettertjes toestellen voor professioneel gebruik uitsluit!) aan +/- €70,-/maand bovenop de bestaande verzekering+vervangdienst (samen +/-€23 p.m.) TENZIJ men zich uitschrijft vòòr de startdatum.Ondertussen heeft men wel al een debitering uitgevoerd voor de ongevraagde Buy Backdienst en is sinds maart de frequentie van de debiteringen van de bestaande beperkte vervangdienst verhoogd van maandelijks naar +/- tweemaandelijks (volgens lukraak schema)!Bovendien heeft de geadverteerde Belgische telefoonlijn via dewelke men zich zou kunnen uitschrijven geen wachtrij en zijn 'alle medewerkers' constant 'in gesprek.'Het algemene nummer van SFAM België blijft lussen door het taalkeuzemenu en het Brugse 050 nummer van de 'bemiddelings-' annex 'kwaliteitsbewakingsdienst' haakt automatisch af na een wachttijd van enkele minuten, ook steeds met alle medewerkers in gesprek.Ook online antwoordformulieren blijven onbeantwoord en ook een aangetekend schrijven op het Franse adres lijkt uit andere meldingen geen soelaas te brengen.Sinds mijn aansluiting in 2019 blijkt bovendien het Franse moederbedrijf reeds enkele keren in Frankrijk voor fraudepraktijken veroordeeld te zijn en dat boezemt me geen verder vertrouwen in.Ik wil dus niet gewoon mijn geld terug en ook niet alleen maar de Buy Back deactiveren. Ik wil meteen van het hele contract af.Bedankt!