Terug

Ongeoorloofde debitering via domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. W.

Naar: Celside Insurance

25/05/2023

Beste,In het kader van mijn lopende verzekering bij uw bedrijf betaal ik maandelijks 24,98 euro. Dit gaat doorgaans in twee delen via domiciliëring van mijn rekening (1x15,99 en 1x8,99).Sinds april 2023 echter worden er zonder enig voorgaand communiceren en/of akkoord en dus totaal ongeoorloofd andere bedragen van mijn rekening gehaald. Reeds drie keer ging dat over een bedrag van 69,99 euro en daarnaast ook verschillende keren over bedragen van 15,99 of 8,99 euro die extra bovenop mijn normale maandelijkse betalingen werden afgehouden. In totaal gaat het volgens mijn berekeningen over een bedrag van 298,91 euro. Ik probeerde reeds contact met u op te nemen telefonisch, zowel via het nummer op mijn contract als het nummer dat ik online vond, via het online formulier en via mail. Alles zonder gehoor.Het feit dat uw bedrijf zonder enig communiceren, zonder aanleiding en vooral zonder mijn akkoord, zomaar bijna 300 euro van mijn rekening heeft ontvreemd en u vervolgens onbereikbaar blijkt om zelfs nog maar in communicatie te treden over dit probleem, heeft mijn vertrouwen in uw diensten totaal ondermijnd. Ik verwacht van uw kant dan ook een rechtzetting zo snel als mogelijk.Hoogachtend,S.W.

Berichten (1)

S. W.

Naar: Celside Insurance

05/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform