Terug

Ongeoorloofd debetsaldo op uw rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: bpost

23/05/2022

Beste,Net zoals andere klachten die ik hier lees, hebben wij een brief ontvangen over een 'ongeoorloofd debetsaldo op uw rekening'.Daar wij enkel 2 spaarrekeningen voor de kinderen hebben bij BPost bank en waarvan we duidelijk zien dat deze niet negatief staan, hebben wij BPost gecontacteerd. Via het contact email adres dat op de brief staat, heeft niemand ooit gereageerd. Vandaag heb ik ze telefonisch gecontacteerd om uitleg te vragen.Men meld dat dit zichtrekeningen zijn die aan de spaarrekeningen zijn gebonden en dat men mijn handtekening hiervoor heeft. Dit kan echter nooit kloppen. Het kan zijn dat men achterliggend zichtrekeningen aan de spaarrekeningen heeft moeten hangen, maar wij hebben nooit expliciet een zichtrekening geopend, gebruikt of ooit communicatie over gekregen tot deze maand. Het is dan ook compleet absurd dat wij hiervoor moeten betalen.Het was aan de telefoon meteen duidelijk dat wij niet de enige zijn die hiervoor bellen en men melde al meteen dat we vrij zijn om van bank te veranderen, voor ik de kans kreeg om te klagen over deze praktijken. Na contact van enkele familieleden die ook bij Bpost een spaarrekening hadden, stel ik vast dat zij dezelfde miserie voor hebben.Dit lijkt me op snel wat geld binnen harken via de bestaande klanten, omdat men volgend jaar toch wordt overgenomen door BNP.Met vriendelijke groeten,Wesley

Berichten (4)

bpost

Naar: W. D.

23/05/2022

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email et nous allons en assurer le suivi dans les meilleurs délais.Bien à vousCustomer Services - bpost banque SAPlainte@bpostbanque.be ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte,We hebben uw mailbericht goed ontvangen en we zorgen voor een zo snel mogelijke afhandeling.Met vriendelijke groeten,Customer Services - bpost bank SAKlacht@bpostbank.be

W. D.

Naar: bpost

30/05/2022

Beste,Hebben jullie dit reeds kunnen bekijken?Met vriendelijke groeten,Wesley De Keirsmaeker

bpost

Naar: W. D.

30/05/2022

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email et nous allons en assurer le suivi dans les meilleurs délais.Bien à vousCustomer Services - bpost banque SAPlainte@bpostbanque.be ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte,We hebben uw mailbericht goed ontvangen en we zorgen voor een zo snel mogelijke afhandeling.Met vriendelijke groeten,Customer Services - bpost bank SAKlacht@bpostbank.be

bpost

Naar: W. D.

31/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform