Ongemotiveerde en foute beslissing door Mastercard KBC
Aard van probleem:
AndereKlacht
D. M.
Naar: KBC Verzekering
In januari bestelde ik via internet een huurwagen bij Do you Spain/ Goldcar in Tenerife, ik betaalde de huur met een bedrag 353,94 euro bij de bestelling, met mijn:astercard van Kbc , ik doe deze betalingen steeds met deze creditcard omreden dat ik dan een verzekering bij eventuele discussies achter de hand heb met deze creditcard….In Tenerife aangekomen , met een late avondvlucht in het weekend, melde ik me bij het kantoor van Goldcar om de gehuurde wagen op te halen.Out of the blue wilde dit bedrijf me een verzekering ten bedrage van 1400 euro laten betalen, hetgeen ik weigerde want daar stond niets van in mijn reeds betaalde huurovereenkomst.Daarop weigerde Goldcar om , me een , reeds betaalde gehuurde wagen te geven . Terug thuis gekomen diende ik klacht in bij Mastercard KBC om dit bedrag van de huurwagen terug te krijgen vermits ik geen wagen ontvangen had, en ik normaliter via de Mastercard verzekering automatisch verzekerd ben tegen deze “ internetfraude.”Kbc mastercard weigerde echter dit bedrag terug te betalen , met de onzinnige reden : dat het geen restitueerbaar bedrag was ( zie hun mail hieronder ) het feit dat ik gewoonweg geen gehuurde wagen gekregen had speelde blijkbaar geen rol…..“ Geachte meneer xxxxxxxxx, Dank u voor uw reactie. Alle betwistingen worden behandeld, rekening houdend met de algemene voorwaarden van Visa/Mastercard en uw financiële instelling. Dit weerhoudt ons ervan om het mogelijk te maken een betwisting te doen voor een niet restitueerbare reservatie.Het spijt ons dat wij u niet verder van dienst kunnen zijn en wij hopen dat u alsnog een onderlinge regeling met de handelaar kan treffen. De eventuele verzekeringen verbonden aan uw kredietkaart worden u niet door equensWorldline maar door uw bank aangeboden. Voor verdere vragen met betrekking tot de verzekeringen verbonden aan uw kredietkaart vragen wij u uw bank contacteren. Met vriendelijke groeten, xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxFraud and Dispute Officercid:image003.jpg@01D7EA7E.AD6ED620 “
Berichten (14)
KBC Verzekering
Naar: D. M.
DATA NOT AVAILABLE
D. M.
Naar: KBC Verzekering
Ik wacht af
KBC Verzekering
Naar: D. M.
DATA NOT AVAILABLE
KBC Verzekering
Naar: D. M.
Geachte mevrouw, geachte heer,We hebben uw mail en het bericht van de heer Janssens goed ontvangen.We zullen dit nakijken en de heer Janssens zo snel mogelijk en uiterlijk binnen de 15 bankwerkdagen een antwoord bezorgen.Met vriendelijke groeten,KBC-Klachtenmanagement Disclaimer
KBC Verzekering
Naar: D. M.
ConfidentialGeachte mevrouw, geachte heer,Wij verwijzen naar uw mail over het dossier met referte CPTBE01556470-08.Graag laat ik u weten dat wij aan onze klant digitaal al een antwoord bezorgden op 02-06-2022.Vandaag stuurden wij een mail naar onze klant waarin wij verwijzen naar dit antwoord, en waar hij dit terugvindt.Met vriendelijke groeten,KBC-KlachtenmanagementDisclaimer
D. M.
Naar: KBC Verzekering
Ik ben helemaal niet tevreden met uw ongemotiveerd antwoord.Het gaat hem helemaal er niet over dat het een “ niet restitueerbaar bedrag is “ het gaat er over dat ik online huurgeld betaald heb voor een product dat ik niet gekregen heb en dat ik daar tegen verzekerd ben door de Mastercard , je moet me dan maar eens duidelijk proberen uit te leggen wat dit te maken heeft met een “ niet restitueerbaar bedrag” Als een bedrijf online iets verkoopt , het niet levert, en mogelijks ergens bijschrijft dat het bedrag dat ontvangen werd niet restitueerbaar is , dan volgen jullie deze fraude gewoon ….. waarom zeggen jullie dan dat er een verzekering tegen fraude in Mastercard inbegrepen zit, als jullie meedoen met deze vorm van fraude.Ik ga verder met dit, hier stopt het echt niet, je zal wel zien!
KBC Verzekering
Naar: D. M.
DATA NOT AVAILABLE
D. M.
Naar: KBC Verzekering
Kbc verzekeringen en met uitbreiding hun Mastercard, zijn bandieten, en geven nooit een gemotiveerd antwoord op hun afwijzingen. Hoe kan het nu zijn dat een “ niet restitueerbaar bedrag “ is , hun motivering steunt gewoon op de algemene voorwaarden van het bedrijf dat niet geleverd heeft waarvoor ik betaald had, uiteindelijk word ik bestolen en Mastercard volgt gewoon de motivering van de dief
KBC Verzekering
Naar: D. M.
DATA NOT AVAILABLE
KBC Verzekering
Naar: D. M.
DATA NOT AVAILABLE
D. M.
Naar: KBC Verzekering
Ik vraag me af of ik bij de Mastercard een rechtsbijstand heb om me te verdedigen tegen jullie godalmachtige beslissingen?
KBC Verzekering
Naar: D. M.
DATA NOT AVAILABLE
D. M.
Naar: KBC Verzekering
DATA NOT AVAILABLE
KBC Verzekering
Naar: D. M.
DATA NOT AVAILABLE
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten