OPGELOST OPGELOST OPGELOSTMijn facturen staan nu nog niet actief, is dit een macabere grap of zo !!!!Hallo,Waw na meer dan een maand eindelijk opgelost, ik heb idd een volledige maand betaald aan Luminus en niets teruggekregen, en ik heb ook een volledige maand van jullie gekregen, dus ook een halve maand teveel betaald (moet nog betalen) door al die misereGRAAG ZOU IK OOK EEN COMPENSATIE WILLEN KRIJGEN VAN 2 MAAND (dus gratis elektriciteit) VOOR DE FOUT DIE JULLIE HEBBEN GEMAAKT EN DIE MIJ EEN MAAND MISERIE HEEFT GEKOST OM DEZE OPGELOST TE KRIJGEN IK DENK DAT IK NOG NIET VEEL VRAAG.MiaVan: verhuizingen@engie.com [verhuizingen@engie.com] Verzonden: donderdag 4 april 2024 13:40Aan: mia.clauw@outlook.comOnderwerp: DIKKEBUSSEWEG 347 / B-8900 IEPER Goedemiddag, We hebben je dossier ontvangen via Test-Aankoop. Je meldde ons dat je contract foutief was stopgezet. We hebben dit voor je nagekeken en zien dat dit inderdaad het geval was, waarvoor onze excuses. Ondertussen hebben we hier het nodige voor in orde gebracht en staat je contract weer correct actief. Ook vroeg je ons hoe het zat met het voorschot van december aangezien je zowel van Luminus als ons een factuur hebt ontvangen. In de afrekening die je hebt gekregen van Luminus worden alle voorschotten opgenomen en word je werkelijk verbruik aangerekend. Als je teveel zou hebben betaald aan Luminus, is dit dus reeds terugbetaald. Het voorschot dat je bij ons zou betalen voor december, is dus een voorschot op de afrekening voor het werkelijke vebruik. Als je jouw jaarlijkse afrekening ontvangt word er enkel rekening gehouden met het werkelijk vebruik. Als je teveel voorschot hebt betaald krijg je dit dan natuurlijk terugbetaald. Je facturatie is ondertussen correct opgestart en je contract staat correct actief. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groetenHet ENGIE team(onze referentie: SWI/2210181815/QT6442)