Terug

ongeloofelijke dpd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. W.

Naar: DPD Belgium

04/05/2024

DPD tracing: 045431359007115.op 15/4 charcuterie in frankrijk besteld, zou volgens een mail op 19/4 geleverd worden - maar ineens verscheen de mededeling dat het pakket geweigerd werd - uit tel. navraag bleek dat iemand van dpd mijn adres Pr. Jos.-Charlottelaan 101 in Prins Boudewijn 101 door mij onbekende reden gewijzigd werd. op 070222222 (30 ct/min) is beloofd dat de colli maandag alsnog bij mij geleverd zal worden tracing op 26/4 toonde echter dat de zending retour naar de afzender gestuurd werd - en niet meer tegen te houden was, vanwege geweigerd, dus leverancier geïnformeerd en die heeft het pakket op 29/4 opnieuw richting belgië verstuurd en op 30/4 is het bij dpd in vilvoorde gearriveed - ik weet dat 1/5 een feestdag is en dacht dat het uiterlijk op 3/5 geleverd zal worden - gisteren verscheen de mededeling dat ik uitstel van levering gevraagd heb. waarom - ik heb geen idee - en dat dpd een afspraak met mij zou maken om de zending in het depot sint-niklaas kon afhalen!ik heb al met al méér dan 60 minuten à 30 cent gebeld - zonder énig resultaat. ik hoop dat ik de zending maandag zal ontvangen.

Berichten (2)

DPD Belgium

Naar: S. W.

06/05/2024

Beste Stephan,Bedankt voor het contacteren van DPD.Het pakket staat in levering op vrijdag 03/05 maar blijkt inderdaad niet te zijn geleverd, maar krijgt ook geen scanning retour in het depot van St-Niklaas.Ik zie dat er een dossier open staat nadat u contact opnam met de klantendienst, maar we kregen nog geen antwoord hierop.Best neemt u contact op met uw leverancier.Wij kunnen spijtig genoeg uw telefoonkosten niet vergoeden, dit kan alleen via de afzender en zijn transporteur worden aangevraagd.Onze excuses voor het ongemak.Ik wens u een fijne namiddag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

S. W.

Naar: DPD Belgium

06/05/2024

schande - wat een antwoord - op geen enkel punt heeft u gereageerd - waar is dit pakket?????????


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform