Beste,Op 05/05/2022 bestelde ik een Kameleon Boxspring bij Emma Matras, samen met de matras Emma One en de topper. De levering was verwacht tussen 19/05 en 27/05. Op 28/05 kregen we bericht van PostNL dat ons bed zou geleverd worden. We regelden via Kringloop dat ons oud bed al weg zou zijn om plaats te maken voor het nieuwe.Het bed kwam toe, samen met de topper maar nog geen matras. We dachten dat deze later nog zou toekomen, maar deze kwam niet. Voor ons was dit een groot probleem aangezien mijn vrouw hoogzwanger is. Ze nam contact op per telefoon maar ze konden de kwestie niet bespreken met haar aangezien zij niet de koper was (die staat op mijn naam). Ik nam per mail contact op met Emma Matras om aan te duiden dat er een fout was gemaakt. Hannelore van Emma Matras beantwoorde deze mail. Ze vertelde ons dat er geen fout was gemaakt en de matras nog in verwerking was bij hun. We zouden deze eind deze week ontvangen. Ik wist dat dit een leugen was om hun fout recht te trekken en maakte dit dan ook duidelijk. Ik legde ook onze thuissituatie duidelijk uit en het niet ideaal was om mijn vrouw op een luchtmatras te leggen. Ik kreeg opnieuw antwoord dat ze echt geen fout hadden gemaakt, maar dat de matras en de topper uit een apart magazijn komen en die nog moesten geleverd worden. Dit maakte voor mij ook duidelijk dat ze mijn mail niet eens las. De topper hadden we bij start ontvangen, dit hebben we ook gecommuniceerd. Ondertussen lag mijn vrouw in het ziekenhuis met nierstuwing vanwege slechte ligging op de luchtmatras. Ook dit gaf ik door om de ernst aan te geven.Ik kreeg geen antwoord meer. Op het einde van de week kwam de matras niet. Wij proberen per telefoon Emma Matras te contacteren, maar we worden onmiddellijk omgeschakeld naar een automatisch antwoordapparaat met het bericht: Je kan ons contacteren tijdens de openingsuren. Wij contacteerden hun iedere keer opnieuw tijdens de openingsuren. Wij staan nu voor blok. We hebben alles betaald, maar Emma reageert niet meer op onze berichten. We zijn 15 juni en nog steeds is de matras niet geleverd. Wij zijn zeer ontevreden door dit bedrog en zien dit als diefstal.Met vriendelijke groeten