Terug

Ongeleverd pakket op foutief adres

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. T.

Naar: bpost

07/08/2025

Beste, Bij het ontvangen van de bevestigingsmail van B-post op 01/08/2025. Heb ik geconstateerd dat het leveringsadres foutief is (zie afbeelding 1). Echter heb ik het correct adres doorgegeven aan de leverancier, ook de leverancier heeft dit doorgegeven aan DHL. Bpost heeft blijkbaar zelf het adres aangepast omdat ze de postcode 8520 en Kortrijk niet kunnen matchen in hun systeem. Ik ben dezelfde avond nog naar dat adres geweest, waar ze zogezegd hadden geleverd in de brievenbus, en daar hadden ze niks ontvangen de eigenaars waren niet thuis en een persoon die er werkte is samen met mij gaan kijken in de brievenbussen, niks te vinden. De buren hadden ook niets gezien of ontvangen. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze een laptop in de brievenbus stoppen. Na meermaals gebeld te hebben met b-post melden ze mij dat jullie niks meer kunnen doen. Ze zouden de postbode zelf contacteren, dit is op heden steeds niet gebeurd. Graag zou dringend een oplossing willen anders neem ik gerechterlijke stappen. Groet, Dirk Tyberghien

Berichten (1)

bpost

Naar: D. T.

07/08/2025

REF : 1-62013700316 Beste klant, Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst. Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-61981201406 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen. U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals). Met vriendelijke groeten, Isabelle bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel[THREAD ID:1-SHL5TJO] De : klachten@test-aankoop.be Envoyé : 07/08/2025 14:45:31 A : SMB_Info_CSE info_cse@bpost.be Objet : Ongeleverd pakket op foutief adres ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform