Klacht
A. D.
Naar: Ekivita
Beste, Via mijn werkgever BASF Antwerpen ben ik aangesloten bij Edenred Ekivita, het platform voor maaltijdcheques, voordelen en kortingen. Op de website kan je dagelijks meespelen met hun wedstrijd. Kort omschreven een rad van fortuin waar je tot €100 aan waardebons kan winnen. Op maandag 7/02/2022 waagde ik mijn kans en won ik het bedrag van €50. Kort erna verscheen er een tekst 'Jammer, u heeft niet gewonnen.'Na contact met het bedrijf kreeg ik het volgende antwoord:J**** B****** (Edenred - carduser)9 feb. 2022 15:35 CETBeste,We hebben uw aanvraag goed ontvangen.Zoals u waarschijnlijk hebt gemerkt, hebben we een technisch probleem ondervonden met het rad van fortuin.De pijl van het wiel bleef steken op waarden ondanks dat de deelnemer verloren had. Dit trof absoluut alle deelnemers.Onze excuses voor dit ongemak. Het probleem is inmiddels verholpen door onze IT-afdeling. U kunt nu opnieuw uw kans wagen door deel te nemen aan deze wedstrijd.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support Team----------------------------------------------------------------------------------------Vandaag nog eens geprobeerd en warempel, ik won opnieuw. Ditmaal een bedrag van €25. En weer wil het bedrijf mij het gewonnen bedrag niet uitkeren.Is er iets wat ik als consument kan doen om het gewonnen bedrag te kunnen innen? Ik heb ook screenshots van de gewonnen bedragen. Mvg, ADRBasf Antwerpen
Berichten (3)
Ekivita
Naar: A. D.
Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1327725).We doen er alles aan om ze binnen drie werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik krijg de melding 'systeemfout' of 'saldo ontoereikend' wanneer ik met mijn Edenred-kaart probeer te betalen.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzI3NzI1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDk2MjcwNjMzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwzNjAwMTgyMzQ5OTcsMzYwMDE4MjMyMjM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NzA2NTA3MH0.qx-aiWIg5-jHdhav_GLJwKfNslwfeI9v1Hfp4RHIYegJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzI3NzI1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDk2MjcwNjMzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwzNjAwMTgyMzQ5OTcsMzYwMDE4MjMyMjM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NzA2NTA3MH0.qx-aiWIg5-jHdhav_GLJwKfNslwfeI9v1Hfp4RHIYeg----------------------------------------------Het lukt me niet om mijn Ekivita Edenred-cadeaubon via de app te gebruiken. Wat nu?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360018234997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzI3NzI1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDk2MjcwNjMzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwzNjAwMTgyMzQ5OTcsMzYwMDE4MjMyMjM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NzA2NTA3MH0.qx-aiWIg5-jHdhav_GLJwKfNslwfeI9v1Hfp4RHIYegJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360018234997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzI3NzI1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDk2MjcwNjMzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwzNjAwMTgyMzQ5OTcsMzYwMDE4MjMyMjM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NzA2NTA3MH0.qx-aiWIg5-jHdhav_GLJwKfNslwfeI9v1Hfp4RHIYeg----------------------------------------------Ik ben in de winkel en vergat mijn vouchers te kopen. Wat nu?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360018232237?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzI3NzI1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDk2MjcwNjMzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwzNjAwMTgyMzQ5OTcsMzYwMDE4MjMyMjM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NzA2NTA3MH0.qx-aiWIg5-jHdhav_GLJwKfNslwfeI9v1Hfp4RHIYegJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360018232237?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzI3NzI1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDk2MjcwNjMzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwzNjAwMTgyMzQ5OTcsMzYwMDE4MjMyMjM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NzA2NTA3MH0.qx-aiWIg5-jHdhav_GLJwKfNslwfeI9v1Hfp4RHIYeg----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de Edenred - carduser.
Ekivita
Naar: A. D.
Edenred We connect, You winHallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 1327725). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Misschien kunnen deze artikelen u helpen?Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik krijg de melding 'systeemfout' of 'saldo ontoereikend' wanneer ik met mijn Edenred-kaart probeer te betalen.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzI3NzI1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDk2MjcwNjMzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwzNjAwMTgyMzQ5OTcsMzYwMDE4MjMyMjM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NzUyNTg4NX0.P5ZipsWTaNOKRVecFoprlFXN3H1lAh3hVNAnoUkxSlQJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzI3NzI1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDk2MjcwNjMzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwzNjAwMTgyMzQ5OTcsMzYwMDE4MjMyMjM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NzUyNTg4NX0.P5ZipsWTaNOKRVecFoprlFXN3H1lAh3hVNAnoUkxSlQ----------------------------------------------Het lukt me niet om mijn Ekivita Edenred-cadeaubon via de app te gebruiken. Wat nu?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360018234997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzI3NzI1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDk2MjcwNjMzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwzNjAwMTgyMzQ5OTcsMzYwMDE4MjMyMjM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NzUyNTg4NX0.P5ZipsWTaNOKRVecFoprlFXN3H1lAh3hVNAnoUkxSlQJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360018234997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzI3NzI1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDk2MjcwNjMzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwzNjAwMTgyMzQ5OTcsMzYwMDE4MjMyMjM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NzUyNTg4NX0.P5ZipsWTaNOKRVecFoprlFXN3H1lAh3hVNAnoUkxSlQ----------------------------------------------Ik ben in de winkel en vergat mijn vouchers te kopen. Wat nu?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360018232237?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzI3NzI1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDk2MjcwNjMzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwzNjAwMTgyMzQ5OTcsMzYwMDE4MjMyMjM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NzUyNTg4NX0.P5ZipsWTaNOKRVecFoprlFXN3H1lAh3hVNAnoUkxSlQJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360018232237?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzI3NzI1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDk2MjcwNjMzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwzNjAwMTgyMzQ5OTcsMzYwMDE4MjMyMjM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NzUyNTg4NX0.P5ZipsWTaNOKRVecFoprlFXN3H1lAh3hVNAnoUkxSlQ----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Klachtenbox, 10 feb. 2022 07:04 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[WY708M-Q575] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__!!EyGG_rL3!WSjm-qNWgLpWVE2eYRobx3HBWJa6mKqxHukN-4YGsLqHQTeEsuJIQNKnLrjzfopk6zw$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__!!EyGG_rL3!WSjm-qNWgLpWVE2eYRobx3HBWJa6mKqxHukN-4YGsLqHQTeEsuJIQNKnLrjzMa6U8CA$)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[WY708M-Q575]
Ekivita
Naar: A. D.
Edenred We connect, You winHallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1327725) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Jawad Boutiba, 4 mrt. 2022 16:02 CETBeste,We kunnen begrijpen dat u het misschien niet eens bent met onze reactie, maar dat gezegd zijnde, kunnen we uw betalingsaanvraag niet aanvaarden.Zoals vermeld in ons vorig antwoord, hebben we een technisch probleem ondervonden met het rad van fortuin.De spelvoorwaarden zijn van kracht zolang er geen technische problemen zijn (zie Artikel 8: Verantwoordelijkheid van de Organisatoren)_Artikel 8: Verantwoordelijkheid Organisatoren __Edenred Belgie is niet verantwoordelijk indien zij de wedstrijd moeten annuleren wegens overmacht. __Edenred Belgie sluit met name, doch niet limitatief, elke verantwoordelijkheid uit die ontstaan is ten gevolge van technische problemen van de website_ _:www.ekivita.eu_ _of diens netwerk, de technische problemen van de betaalterminals van de Betaalkaart alsook de problemen ontstaan omwille van een gebrekkige internetverbinding van de Deelnemer met de website. __In dit kader kunnen de Organisatoren evenmin aansprakelijk worden gehouden voor iedere lichamelijke of niet- lichamelijke schade toegebracht door de Deelnemers aan hun informatica-uitrusting of aan de gegevens die erin zijn opgeslagen. __Tenslotte behoudt Edenred Belgie zich eveneens het recht voor om de wedstrijd te verlengen, te onderbreken of te annuleren, met name bij fraude, en dit zonder enige motivatie noch vergoeding ten aanzien van de Deelnemers._Als we de wedstrijd niet van het platform hadden verwijderd, zou het probleem zijn blijven bestaan en meer frustratie hebben veroorzaakt. Concurrenten zouden dan meerdere keren hebben deelgenomen in de veronderstelling dat ze meerdere keren zouden hebben gewonnen.Bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 10 feb. 2022 07:04 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[WY708M-Q575] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__!!EyGG_rL3!WSjm-qNWgLpWVE2eYRobx3HBWJa6mKqxHukN-4YGsLqHQTeEsuJIQNKnLrjzfopk6zw$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__!!EyGG_rL3!WSjm-qNWgLpWVE2eYRobx3HBWJa6mKqxHukN-4YGsLqHQTeEsuJIQNKnLrjzMa6U8CA$)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[WY708M-Q575]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten