Terug

Ongeldige voucher

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. A.

Naar: Edenred Belgium

16/09/2024

Beste vandaag wilde ik een camera kopen op de website Coolblue, via Engie kan ik voucherss bekomen waardoor het er korting zou zijn Ik kocht voor €450 Vouchers Een van €250 en twee van €100, die twee van €100 werkte als ik die wilde gebruiken maar die van €250 werkte niet. Ik kreeg een foutmelding en kon geen code zien Ik belde evenred op om te zien als zij mik konden helpen. aa' de lijn was het rap rap gegevens geven zal iemand u opbellen' Na enkele uren had ik nog niemand gehoord. Ik dacht ik zal eens terugbellen, ik had iemand aan de lijn die mij meteen verbaal agressief reageerde als ik vertelde dat ik 3 uur geleden had gebeld 'dat ik geduld moet hebben' 'dat ze morgen kunnen bellen' en ze smeet de telefoon op mijn neus. Ik wilde vandaag mijn vouchers gebruiken om dat dit toestel te kopen klantenservice bij Edenred is 0,0 Ik wil mijn voucher zo snel mogelijk in orde

Berichten (2)

Edenred Belgium

Naar: J. A.

19/09/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2520709) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam Laura Duarte Rosado (ERBE-Ekivita-User) 19 sep 2024 13:42 CEST Beste,Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen.Ik heb vandaag een antwoord gegeven aan Mevr. Abé.Het dossier is momenteel in behandeling en zal asap is orde gebracht worden.Wij blijven steeds beschikbaar voor verdere inlichtingen.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 16 sep 2024 18:30 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌Ongeldige voucher ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ WEBSITEHELP CENTER© Edenred[G05E13-797NX]

Edenred Belgium

Naar: J. A.

20/09/2024

Hallo,U was onlangs in contact met onze klantendienst.Kan u even de tijd nemen om ons uw feedback te geven?Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?Goed, ik ben tevredenSlecht, ik ben ontevredenUw vraag ging over: Laura Duarte Rosado (ERBE-Ekivita-User) 19 sep 2024 13:42 CEST Beste,Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen.Ik heb vandaag een antwoord gegeven aan Mevr. Abé.Het dossier is momenteel in behandeling en zal asap is orde gebracht worden.Wij blijven steeds beschikbaar voor verdere inlichtingen.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 16 sep 2024 18:30 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌Ongeldige voucher ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteamWEBSITEHELP CENTER© Edenred[G05E13-797NX]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform