Terug

Ongeldige verkoop van een bon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. K.

Naar: VIVABOX

08/07/2020

Beste, Ik bestelde op 1 juli 2020 een bon voor Waer Waters. Ik betaalde 49,90 EUR voor toegang voor 2 personen. Toen ik deze bon op 6 juli 2020 wou gebruiken, bleek de firma Waer Waters niet meer samen te werken met Vivabox. Ze hebben me dus een product verkocht dat ze niet meer hebben. Op maandag 6 juli probeerde ik telefonisch contact met Vivabox op te nemen, maar bleek de dienst uitzonderlijk gesloten. Ik heb dan via mail klacht neergelegd. Op woensdag 8 juli blijkt dat hun site deel is aangepast, maar heb ik nog steeds geen reactie gekregen op mijn klacht. Ik heb dan opnieuw telefonisch contact met hen opgenomen, ditmaal met succes. Er werd geluisterd naar mijn klacht en er is een procedure van herroeping. Maar het terugkrijgen van mijn geld is een procedure met o.a. aangetekend schrijven en dus opnieuw kosten. Toen ik had aangegeven dat ik niet opnieuw kosten wou hebben vermits dit hun fout is, hadden ze hier wel begrip voor en kon ik het via mail versturen. De mannelijke telefonist ging me mailen waarop ik de brieven kon terugsturen. Echter heb ik tot op heden nog geen mail gekregen en kan ik aldus mijn vragen voor terugbetaling niet doorsturen. Hieropvolgend had ik maandag 6 juli 2020 een nieuwe bon aangekocht, ditmaal bij Wonderbox, ook voor de prijs van 49,90 voor 2 personen toegang bij Waer Waters. Op de site was op dat moment aangegeven dat deze bon ook bij Waer Waters gebruikt kon worden... Echter, is Wonderbox en Vivabox éénzelfde bedrijf. Vandaag zou ik de bon gebruiken en veiligheidshalve controleerde ik nogmaals op het internet... wat blijkt: ook Wonderbox werkt niet meer samen met Waer Waters... Momenteel heb ik dus 2 bonnen die niet gebruikt kunnen worden bij WaerWaters. Ik vind het schandalig dat een firma een product verkoopt dat het eigenlijk niet meer bezit. Ik weet op dit moment nog niet hoe dit gaat aflopen en of ik mijn geld ooit ga terugzien... GroetenCathy

Berichten (1)

VIVABOX

Naar: C. K.

06/08/2020

Beste,We contacteren u over de klacht van Mevrouw Cathy Kevelaerts (CPTBE00970366-75).We willen ons verontschuldigen voor het ongemak dat onze klant met haar bestellingen heeft ervaren. Na het dossier te hebben bekeken, hebben we onmiddellijk contact met onze partner opgenomen en samen een oplossing gevonden. Door een technisch probleem, waren de prestaties van onze partner Waer Waters nog zichtbaar op onze website.Bij deze, informeren wij u dat we een terugbetaling van de twee bestellingen van Mevrouw Kevelaerts hebben aangevraagd. Onze klant zal deze terugbetaling op haar bankrekening binnen enkele dagen (gemiddelde 14 dagen) ontvangen.We hopen met dit gebaar hem kunnen aantonen dat zijn tevredenheid voor ons van essentieel belang is.Moest u verder nog vragen hebben, mag u ons gerust contacteren.Met vriendelijke groeten,Het Wonderbox Klantrelatieteamref:_00Db0JMp8._5000X2BFMdZ:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform