Terug

Ongeldige codes voor tickets

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. U.

Naar: KRUIDVAT

01/04/2021

BesteWij kochten op 18/03/21 via Kruidvat 3 tickets voor de zoo van Antwerpen.De totaalprijs van deze bestelling is €50,97Na aankoop probeerden we onze codes te verzilveren op de website van Kruidvat om onze tickets in handen te krijgen en om toegang te krijgen tot het park.Tijdens deze procedure bleek dat deze codes ongeldig zijn. Goed, geen probleem. Zoiets kan gebeuren uiteraard.Maar dan, we proberen al sinds 22-03-21 (dag van het proberen te verzilveren van de codes) met de klantendienst een oplossing te zoeken. Zonder succes, we worden tot op de dag van vandaag nog steeds aan het lijntje gehouden. Ze sturen telkens een standaard antwoord terugEnkele voorbeelden22/03Hoi X, wat vervelend dat het nog niet is gelukt om te codes te verzilveren! Wat mislukte er precies? Kreeg je een bepaalde foutmelding? Zo ja, welke? En mag ik jouw ordernummer en e-mailadres? Met die informatie kijk ik graag met je mee naar een oplossing ?? Groetjes, X23/03Ik zie dat mijn collega's het nog in behandeling hebben, Femke. We zijn er druk mee bezig! Je hoort zo snel mogelijk van ons. Ik kan niet aangeven wanneer je precies een reactie krijgt, wij moeten dit zelf ook afwachten. Groetjes, X24/03We geven je zo snel mogelijk meer info. Wij kunnen dit jammer genoeg niet versnellen. Groetjes, X26/03Ik snap dat dit vervelend is, Femke. Ik kan je op dit moment niet van meer informatie voorzien. We komen er vanzelf bij je op terug en kijken dan natuurlijk naar een passende oplossing. groetjes, X29/03Hoi X, we zijn er jammer genoeg nog steeds druk mee bezig. Ik geef je graag wat extra toelichting, omdat ik begrijp dat je eigenlijk gewoon een oplossing wilt. Jij gaf aan dat de ticketcodes niet werken. Wij kunnen dit niet zelf controleren, maar moeten dit laten checken door Ticket Counter. Omdat het via een derde partij geregeld moet worden, duurt het langer. Zodra er nieuws is, laten we dat meteen weten. Groetjes, X30/03Helaas nog niet, X. Wij zoeken dit graag verder uit. Zodra we meer info hebben, hoor je van ons. Groetjes, XVandaag 1/04Hi X, ik heb dit voor je nagekeken en zie dat dit nog uitstaat bij de leverancier. Dit kan langer duren omdat dit via meerdere afdelingen gaat. Ik snap dat je dit vervelend vindt. Geen zorgen, wij komen altijd bij je terug! Groetjes, XDit zijn nog maar enkele van hun antwoorden. Telkens wij vragen hoe het staat met de procedure krijgen we alleen maar antwoorden zoals hierboven te horen.De tijd begint te dringen, ons verlof is niet eeuwig en de kinderen zijn ook niet eeuwig thuis. We willen graag op 08/04/21 naar de dierentuin gaan maar het ziet er voorlopig niet naar uit dat dit gaat lukken.Een regelrechte schande dat dit al bijna 2 weken duurt! Dit kan echt niet meer!

Berichten (1)

L. U.

Naar: KRUIDVAT

06/04/2021

De ZOO van Antwerpen is intussen op de hoogte gebracht aangezien ik nog steeds geen antwoord heb ontvangen van jullie. Indien zij niks voor mij kunnen betekenen en ik deze week geen antwoord van jullie ontvang zal ik juridische stappen ondernemen via test-aankoop. Zij zijn intussen ook op de hoogte van alles via telefonisch contact.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform