Beste,Op 30 oktober 2023 om 17u26 is er 100,51 euro foutief/frauduleus van mijn Lunch Pass rekening genomen door het Sodexo/Pluxee systeem.De transactiegegevens zijn:ID 541733591Naar CARREFOUR MARKET LUBBEEKBedrag -100,51 euroTransactienummer 475867710Deze transactie is niet uitgevoerd door mezelf en de kaart is nooit ontvreemd geweest.Die dag is er ook geen enkele uitgave uitgevoerd met mijn kaart voor het ontvreemde bedrag.Na vele e-mails met de zogezegde ontvanger/handelaar van de transactie, Carrefour Market Lubbeek, heeft Carrefour Market Lubbeek mij op e-mail bevestigd dat zij deze transactie niet hebben ontvangen. Zij kunnen bijgevolg de transactie niet koppelen aan een betalingsbewijs in hun systeem.De transactie heeft dus ook aan de kant van de ontvanger/handelaar niet plaatsgevonden.Na vele e-mails met Sodexo/Pluxee waarin ik deze situatie uitleg, krijg ik altijd het antwoord dat de transactie volledig correct is uitgevoerd langs hun kant en dat ik dit moet opnemen met de handelaar (Carrefour Market Lubbeek). Waarna de handelaar me terug doorverwijst naar Sodexo/Pluxee.Zo zijn meerdere e-mails heen en weer gegaan zonder bewijs van diepgaand onderzoek naar de foutieve/frauduleuze transactie.Ik heb u hierbij alle informatie bezorgd via voorafgaande e-mails met uw klantendienst en via deze aanklacht via testaankoop. Gelieve een diepgaand onderzoek uit te voeren, het bedrag onmiddellijk terug te betalen en me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Alvast bedankt