Geel, 21/09/2023.Klacht ten aanzien van TotalEnergies Via de groepsaankoop ( ICHOOR-2023-05 zijn we overgestapt naar TotalEnergies voor gas én elektriciteit, ingaande op 01/08/2023.Op 11/08/2023 belde ik het telnr. 02/486 22 00. Heb 30 minuten aan de lijn gehangen om uiteindelijk tot volgende resultaat te komen: een collega van mij gaat u terug opbellen… Dit is tot op de dag van vandaag niet gebeurd. Ik maakte aan de telefoon duidelijk dat ik over een digitale meter beschikte en dat ik geen voorschotfacturen wilde maar wel een factuur met mijn effectief verbruik per maand.Op 2/08/2023 kreeg ik een brief met de melding verkeerd e-mailadres…Beste klant je ontvangt deze papieren factuur omdat je e-mailadres niet (meer) geldig blijkt. We probeerden je factuur naar het volgende adres te sturen swinnen.ludo@scarlet.be Ik stuurde naar mezelf een email om dit te controleren… zonder enig probleem werkte met emailadres.. Ook andere diensten zoals Pidpa, belastingen enz. konden me WEL bereiken.Ondertussen diende ik ook reeds klacht in bij de ombudsdienst Energie.Deze gaven me als antwoord dat het wel even kon duren voor er antwoord zou komen van TotalEnergies.Als langdurig lid van Test Aankoop zou u misschien kunnen helpen!TotalEnergies kan me bereiken via gsm +32498309944 en of emailadres swinnen.ludo@scarlet.be