Beste,Ik ben in juli weggegaan van Orange provider. Eerst mijn zoon, dan ik zelf van de volledige dienst aangezien ik ben overgestapt naar Scarlet. Deze dienst was goedkoper voor mij en kwam beter uit. Zei hebben me verteld en gerustgesteld dat ik niets hoefde te doen, dat alles automatisch werd gebeurd. Dit is ook in orde gekomen. Ik moest van Orange nog 1 afrekening betalen van €45 wat ik meteen gedaan heb. Daags later, kreeg ik een mail van Orange dat ik een factuur moet betalen van €65. Deze factuur gaat over augustus, terwijl ik in JULI ben gestopt bij Orange, en dat mijn abonnement (volledig abo) werd beëindigd op 6 juli 2023. Hiervan hebben ze me NIETS verteld en niets laten weten. Op mail heb ik zwart op wit staan dat ik alles correct heb gedaan en dat het abo volledig is afgesloten. Nu heb ik al weer 2x een mail gehad van betalen factuur €65 augustus. Dit is echter nooit gezegd geweest, alsook telefonisch en in de winkel hebben ze verteld dat alles werd geregeld en alles automatisch werd gebeurd. Dus die factuur is ongeldig, en is het HUN fout. €65 is misschien maar een ‘klein’ bedrag, maar wel iets wat niet geldig is en werd gecommuniceerd via mij. Hopelijk wordt dit snel via jullie rechtgezet.