Terug

Ongeldig aangekregen factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: Orange

11/09/2023

Beste,Ik ben in juli weggegaan van Orange provider. Eerst mijn zoon, dan ik zelf van de volledige dienst aangezien ik ben overgestapt naar Scarlet. Deze dienst was goedkoper voor mij en kwam beter uit. Zei hebben me verteld en gerustgesteld dat ik niets hoefde te doen, dat alles automatisch werd gebeurd. Dit is ook in orde gekomen. Ik moest van Orange nog 1 afrekening betalen van €45 wat ik meteen gedaan heb. Daags later, kreeg ik een mail van Orange dat ik een factuur moet betalen van €65. Deze factuur gaat over augustus, terwijl ik in JULI ben gestopt bij Orange, en dat mijn abonnement (volledig abo) werd beëindigd op 6 juli 2023. Hiervan hebben ze me NIETS verteld en niets laten weten. Op mail heb ik zwart op wit staan dat ik alles correct heb gedaan en dat het abo volledig is afgesloten. Nu heb ik al weer 2x een mail gehad van betalen factuur €65 augustus. Dit is echter nooit gezegd geweest, alsook telefonisch en in de winkel hebben ze verteld dat alles werd geregeld en alles automatisch werd gebeurd. Dus die factuur is ongeldig, en is het HUN fout. €65 is misschien maar een ‘klein’ bedrag, maar wel iets wat niet geldig is en werd gecommuniceerd via mij. Hopelijk wordt dit snel via jullie rechtgezet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform