Beste, Ik wil graag een klacht indienen over de betaling die ik moest doen, na een ontstopping van een toilet.
Na de uitgevoerde taak werd mij een bedrag van 1961 euro gevraagd.
Direct te betalen. Met overschrijving.
Compleet van de kaart gewoon de betaling uitgevoerd.
Nadien toch beginnen nadenken en de meningen van vrienden gevraagd. Pure oplichterij!
Als alleenstaande die een stinkend lekkend probleem snel wou oplossen (in een huurhuis) en niet 1 tot 3 weken wilde wachten (ik contacteerde loodgieter), is dit gewoon ongehoord.
Daarenboven is het probleem nog niet helemaal opgelost. Er is nog steeds een kleine lekkage. Die zouden ze dan wel gratis uitvoeren deze week.
Is zo'n hoog bedrag wel juist en wettelijk?
Ik vroeg op voorhand een raming en die konden ze niet geven. De machine zou starten aan 180 euro en het zou afhangen van hoe lang de machine nodig had om te ontstoppen.
Achteraf bleek ook het gebruikte product 950 euro te kosten. Niks van gezegd.
Een totaal van bijna 2000 euro.
Zowat de helft van mijn spaarrekening.
Kan ik iets doen?