Beste, ik bestelde op 09/02/2023 3 t-shirts met de volgende referentie: 7887562 - 7886572 - 2304366. Deze waren echter te klein dus wou ik deze retourneren. De enige manier om te retourneren bij Blancheporte is door dit terug op te sturen met een papier bij het pakket. Er bestaat geen manier om dit online aan te melden. Op dit papier heb ik duidelijk de keuze aangeduid dat ik geen geld terug wou maar een grotere maat van de bestelde artikelen. Vele weken later heb ik 2 nieuwe tshirts ontvangen. Het t-shirt met nummer 2304366 zat er nooit bij. Aangezien ik de te kleine t-shirts heb geretourneerd en nieuwe (met 1 in backorder) heb ontvangen ging ik ervan uit dat de transactie voor mij afgerond is. Het ging namelijk om een wissel, niet een nieuwe bestelling. We zijn ondertussen 3 maand verder en nu krijg ik een brief in de bus met een derde aanmaning om het verschuldigde bedrag voor mijn telefonische bestelling te betalen. Als ik kijk naar het bestelnummer van de aanmaning zie ik op de website dat dit gaat om mijn retour (wissel). Deze heb ik nooit telefonisch besteld. Bovendien moet ik kosten betalen voor een eerste, tweede en derde aanmaning. Ik heb echter nooit een schriftelijk eerste en tweede aanmaning ontvangen. Ik heb dan maar het bedrag van €51,47 betaald voor een retour dat eigenlijk maar €23,98 was en zelfs geen retour maar een omwisseling was. Hun manier van werken vind ik echt schandalig! Er is geen track en trace van de retour en geen communicatie. Enkel een derde aanmaning terwijl ik nooit een eerste of tweede heb ontvangen. Ik ging er trouwens vanuit dat als je iets besteld het eerst betaald moet worden alvorens het wordt opgestuurd. Hoe zij komen bij de optie achteraf betalen weet ik niet. Een bewijs van het retourdocument heb ik niet want deze moest ik toevoegen bij het pakket.