Terug

Ongegronde aanmaning

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Blancheporte

26/06/2023

Beste, ik bestelde op 09/02/2023 3 t-shirts met de volgende referentie: 7887562 - 7886572 - 2304366. Deze waren echter te klein dus wou ik deze retourneren. De enige manier om te retourneren bij Blancheporte is door dit terug op te sturen met een papier bij het pakket. Er bestaat geen manier om dit online aan te melden. Op dit papier heb ik duidelijk de keuze aangeduid dat ik geen geld terug wou maar een grotere maat van de bestelde artikelen. Vele weken later heb ik 2 nieuwe tshirts ontvangen. Het t-shirt met nummer 2304366 zat er nooit bij. Aangezien ik de te kleine t-shirts heb geretourneerd en nieuwe (met 1 in backorder) heb ontvangen ging ik ervan uit dat de transactie voor mij afgerond is. Het ging namelijk om een wissel, niet een nieuwe bestelling. We zijn ondertussen 3 maand verder en nu krijg ik een brief in de bus met een derde aanmaning om het verschuldigde bedrag voor mijn telefonische bestelling te betalen. Als ik kijk naar het bestelnummer van de aanmaning zie ik op de website dat dit gaat om mijn retour (wissel). Deze heb ik nooit telefonisch besteld. Bovendien moet ik kosten betalen voor een eerste, tweede en derde aanmaning. Ik heb echter nooit een schriftelijk eerste en tweede aanmaning ontvangen. Ik heb dan maar het bedrag van €51,47 betaald voor een retour dat eigenlijk maar €23,98 was en zelfs geen retour maar een omwisseling was. Hun manier van werken vind ik echt schandalig! Er is geen track en trace van de retour en geen communicatie. Enkel een derde aanmaning terwijl ik nooit een eerste of tweede heb ontvangen. Ik ging er trouwens vanuit dat als je iets besteld het eerst betaald moet worden alvorens het wordt opgestuurd. Hoe zij komen bij de optie achteraf betalen weet ik niet. Een bewijs van het retourdocument heb ik niet want deze moest ik toevoegen bij het pakket.

Berichten (8)

Blancheporte

Naar: A. C.

26/06/2023

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 7 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

Blancheporte

Naar: A. C.

27/06/2023

Klantendienst Blancheporte Beste mevrouw ThielertBedankt voor uw mail.Onze excuses, ik heb de rappel rechtgezet met de betaling die u inderdaad al deed.Er staat dus geen bedrag meer open op uw dossier.Steeds tot uw dienst en fijne dag.Met vriendelijke groeten.Tot binnenkort op www.blancheporte.beLise, BlancheporteHerhaling van uw berichtKlacht - Ongegronde aanmaning - (CPTBE01820701-11) Tot heel snel op blancheporte.be Tot heel snel op blancheporte.be

A. C.

Naar: Blancheporte

27/06/2023

Beste , ondertussen heb ik wel die 51,47€ betaald . Mag ik ervan uitgaan dat deze zal teruggestort worden ?

Blancheporte

Naar: A. C.

27/06/2023

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 7 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

Blancheporte

Naar: A. C.

27/06/2023

Klantendienst Blancheporte Beste mevrouw ThielertBedankt voor uw mail.Ik heb uw vraag doorgestuurd naar de dienst boekhouding.Deze dienst zal dit verder voor u bekijken.Ik hoop aan uw verzoek te hebben voldaan en blijf verder steeds tot uw dienst.Met vriendelijke groetenTot binnenkort op www.blancheporte.beLise, BlancheporteHerhaling van uw berichtKlacht - Ongegronde aanmaning - (CPTBE01820701-11) Tot heel snel op blancheporte.be Tot heel snel op blancheporte.be

A. C.

Naar: Blancheporte

05/07/2023

Ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen

Blancheporte

Naar: A. C.

05/07/2023

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 7 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

Blancheporte

Naar: A. C.

07/07/2023

Klantendienst Blancheporte Geachte mevrouwBedankt voor uw mail.Ik had met veel plezier uw vraag willen beantwoorden, maar helaas beschik ik niet over voldoende gegevens om uw dossier erbij te nemen.Kan u mij volgende bijkomende info bezorgen aub:- klantennummer- naam + familienaam- volledig adres + postcode- telefoonnummerVan zodra ik deze gegevens ontvang, kan ik uw dossier consulteren.Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst.Met vriendelijke groeten,Tot binnenkort op www.blancheporte.beLise, BlancheporteHerhaling van uw berichtKlacht - Ongegronde aanmaning - (CPTBE01820701-11) Tot heel snel op blancheporte.be Tot heel snel op blancheporte.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform