Terug

Onfrisse praktijken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Enbro

14/03/2019

Ik had me ingeschreven in de dienst Gaele.be om de energieprijzen te vergelijken en me dan een voorstel te doen. Ik had een aantal emails gekregen met voorstellen. Daar stond telkens in dat als ik niets deed, er ook niets ging gebeuren. Ik moest actief ingaan op het voorstel om de wijziging in gang te zetten. Iets wat ik dus niet gedaan heb.Plots krijg ik nu een email waarin staat dat wanneer ik niets doe voor 28/03/2019, de omschakeling automatisch in gang gezet wordt. Ik vind dit echt niet kunnen en wens hierbij iedereen te waarschuwen voor deze onfrisse praktijk.

Berichten (2)

A. C.

Naar: Enbro

25/03/2019

Geachte,Van een product, opgezet door Test Aankoop zelf, zou je toch beter verwachten.Melding ingediend op 14/03. Meer dan 10 dagen later en nog geen teken van leven.Zegt veel over de "dienstverlening" van Test Aankoop.Mvg,Rik

Enbro

Naar: A. C.

29/03/2019

BesteBij deze bevestigen we nogmaals de annulatie van Mr. Rik Snauwaert.Het profiel van Mr. Snauwaert werd op inactief geplaatst.Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. Groetjes,Team Gaele


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform