Terug

Oneveredige duur reparatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

P. O.

Naar: Cool blue

01/07/2024

Reparatie van Fitbit charge 6 duurt al meer dan 2 weken. Ik ben gebruiker van Fitbit vanaf 2013. meer daan 4 modellen heb ik bij Coolblue gekocht. Het nut van een fitbit is de dagelijkse registratie. Mijn eerdere fitbits heb ik rechtstreek in Amerika gekocht. Daar werd bij melding van disfunctie binnen de 4 dagen een nieuwe Fitbit opgestuurd. Het heeft dus eigenlijk geen zin om zo'n product lokaal te kopen.

Berichten (3)

Cool blue

Naar: P. O.

02/07/2024

Beste,Reparaties kunnen altijd afwijken van de gemiddelde tijden. We hebben nu navraag gedaan bij de hersteldienst om een update te geven. Zodra we deze hebben, brengen we je weer op de hoogte.Met vriendelijke groet,Wout van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn CoolblueOf bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereikOn July 1, 2024 at 5:15 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

P. O.

Naar: Cool blue

03/07/2024

De info die U geeft klopt niet. Via FITBIT heb ik deze info gekregen. Het komt er op neer dat er GEEN reparaties worden uitgevoerd. Deze FITBIT kostte 129 Euro. Door de onjuiste behandeling van mijn dossier kost het jullie meer, namelijk mijn volgende aankopen zal ik of rechtstreeks, of bij Media markt doen. Dat kost jullie meer daar ik tot nog toe mijn elektronica bij Cool Blue deed. Dus : geen glimlach..... Voor de info, hierbij de recatie van FITBIT : Hi, PJ. Sorry to hear this. Thanks for being a loyal Fitbit user. Fitbit doesn't have service centers, and our team doesn't perform repairs. Our retailers are also not certified to repair Fitbit devices. Therefore, we don't produce replacement parts. We don't have a way to check the retailer's repair information and we don't have influence over retailer's policies. I suggest contacting the store directly where the device was purchased to better assist you with this. To check our warranty policy, see http://fitbit.com/returns. Graag aktie : al is het maar terugsturen vaan de defecte FITBIT Charge 6.

Cool blue

Naar: P. O.

04/07/2024

Goeieavond Peter,Bedankt voor je bericht en het delen van je zorgen over het verloop van de herstelling van je FitBit smartwatch. Ik kan me voorstellen dat je ze graag snel weer naar behoren wenst te gebruiken, en namens het managementteam, sta ik je graag te woord in deze situatie.Ik begrijp dat je een mail hebt ontvangen van de fabrikant dat zij geen hersteldienst aanbieden en ik begrijp dat dit frustrerend nieuws is. De reden dat je dit te horen hebt gekregen is ons helaas momenteel onbekend, omdat we natuurlijk deze service wel degelijk aanbieden op je FitBit smartwatch. Ondertussen had je ook al gemeld dat de herstelling enige tijd op zich laat wachten, wat we ook al aan het onderzoeken zijn. Zodra we meer informatie bekomen om je vragen te kunnen beantwoorden, houden we je hier meteen van op de hoogte via deze weg.Onze oprechte excuses dat dit meer tijd in beslag neemt dan verwacht, en het ongemak dat dit veroorzaakt. We doen ons best om je hier zo spoedig en goed mogelijk bij te helpen.Mocht je ondertussen verdere vragen of opmerkingen hebben, mag je ons dat zeker opnieuw laten weten.Met vriendelijke groet,Laura van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn CoolblueOf bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereikOn July 3, 2024 at 11:15 :AM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform