Goeieavond Peter,Bedankt voor je bericht en het delen van je zorgen over het verloop van de herstelling van je FitBit smartwatch. Ik kan me voorstellen dat je ze graag snel weer naar behoren wenst te gebruiken, en namens het managementteam, sta ik je graag te woord in deze situatie.Ik begrijp dat je een mail hebt ontvangen van de fabrikant dat zij geen hersteldienst aanbieden en ik begrijp dat dit frustrerend nieuws is. De reden dat je dit te horen hebt gekregen is ons helaas momenteel onbekend, omdat we natuurlijk deze service wel degelijk aanbieden op je FitBit smartwatch. Ondertussen had je ook al gemeld dat de herstelling enige tijd op zich laat wachten, wat we ook al aan het onderzoeken zijn. Zodra we meer informatie bekomen om je vragen te kunnen beantwoorden, houden we je hier meteen van op de hoogte via deze weg.Onze oprechte excuses dat dit meer tijd in beslag neemt dan verwacht, en het ongemak dat dit veroorzaakt. We doen ons best om je hier zo spoedig en goed mogelijk bij te helpen.Mocht je ondertussen verdere vragen of opmerkingen hebben, mag je ons dat zeker opnieuw laten weten.Met vriendelijke groet,Laura van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn CoolblueOf bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereikOn July 3, 2024 at 11:15 :AM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: