Terug

Onevenredig hoog bedrag op de factuur zonder vooraf geïnformeerd te zijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: n.v. Van Marcke s.a.

20/01/2023

Ik heb een opmerking bij mijn factuur met nummer F771982.Ik schrok immers van de onevenredig hoge kost.Ik had ene vermoeden dat ik te weinig zout moest toevoegen aan mijn waterverzachter, namelijk na twee jaar nog 4 van de 5 bestelde zakken over. Ik contacteerde het servicenummer en die dame zou een andere dienst laten terugbellen om een afspraak te regelen. Ze kon mij niet bevestigen hoe lang het geleden was dat er zout werd geleverd.Toen men mij belde om de afspraak te regelen, had ik aangegeven dat ik liever nog even mijn waterverzachter opvolg om geen onnodige kost te hebben om een technieker te laten komen. Ik had ondertussen namelijk, via mijn rekeninguittreksels gezien dat het nog maar een jaar geleden was dat er nieuwe zakken zout werden geleverd en geen twee jaar.De vrouw aan de telefoon zei mij echter dat ik toch beter iemand zou laten komen omdat ik toch wel een heel laag verbruik heb. Zij kon, in tegenstelling tot de dame die ik eerst aan de lijn had via het algemeen nummer, wel zien wanneer de zakken waren geleverd. Ik werd door geen enkel van de dames, noch door de technieker, noch via het bezoekrapport geïnformeerd dat er zowel voor het nazicht ter plaatse als voor het vervoer kosten zouden worden aangerekend. Anders had ik zeker geweigerd en mijn eigen loodgieter eens opgebeld.Er was uiteindelijk niets aan de hand met mijn waterverzachter, zoals ik dacht. De technieker was bijgevolg in 20 minuten weg, na mij een grondige uitleg te hebben gegeven over de werking van de waterverzachter. Dat kan mijn eigen loodgieter ook.Ik ga bijgevolg niet akkoord dat ik voor deze interventie, gezien ik er zelf niet achter stond, de korte tijd en de korte afstand, 143,10 euro moet betalen, mede gezien ik hierover niet werd geïnformeerd. Het was de dame aan de telefoon die mij overhaalde om iemand te laten komen. Volgens de technieker is het echt wel normaal dat ik maar zo weinig verbruik als alleenstaande. Dit had ik ook vermeld aan de telefoon. Daarnaast overweeg ik sterk om mijn voorraad zout vanaf de volgende keer elders aan te kopen.

Berichten (2)

n.v. Van Marcke s.a.

Naar: N. V.

20/01/2023

Beste klantHierbij bevestigen we de goede ontvangst van uw mail.Elke mail wordt met uiterste zorg nagekeken en behandeld, vandaar dit enige tijd kan duren.We nemen zelf zeker contact met u op.Cher clientNous confirmons par la présente la bonne réception de votre e-mail.Chaque e-mail est vérifié et traité avec le plus grand soin, ce qui peut prendre quelques temps.Nous vous contacterons certainement nous-mêmes.Met vriendelijke groeten, Meilleures salutations,Van Marcke Service, LAR blokZ 5, B-8511 Kortrijk (Aalbeke)[X]Follow us on:[facebook] [LinkedIn] [Pinterest] [Instagram] www.vanmarcke.comVan Marcke service gaat digitaal!Bedankt dat u opnieuw voor Van Marcke Service kiest.Vanaf nu kunt u uw interventieaanvragen rechtstreeks op onze website indienen.Wij bellen u dan binnen de 2 werkdagen om een afspraak te maken.Voordelen * Niet meer wachten aan de telefoon * 7 dagen per week - 24 uur per dag beschikbaar * De informatie die u invoert komt direct in ons systeem * Online aanvragen ontvangen bevestigingen en automatische updates via e-mail en sms tijdens alle fasen van het proces * Een meer efficiënte route van de technieker met minder CO² uitstoot * U ontvangt een ticketnummer om uw verzoek op te volgenWij nemen uw aanvragen helaas niet langer per e-mail of telefoon aan.Deed u reeds een online aanvraag maar ontving u nog geen antwoord binnen de 2 werkdagen?Belt U dan naar ons op het nummer 056/23 75 83. Houdt u uw unieke ticketnummer dat u bij uw online aanvraag hebt gekregen bij de hand, dan helpen wij u graag verder.Met vriendelijke groeten,Het Van Marcke Service teamVan Marcke Service se digitalise !Merci d’avoir à nouveau choisi Van Marcke Service.Introduisez désormais vos demandes d’intervention directement sur notre site Web!Nous vous appellerons dans les 2 jours ouvrables pour prendre rendez-vous.Avantages * Pas d’attente au téléphone * Disponible 7j/7j - 24h/24h * Les informations que vous encodez vont directement dans notre système * Les contacts encodés reçoivent les confirmations et rapport automatiquement par mail et par SMS lors de toutes les étapes du processus. * Un parcours plus efficace pour les techniciens avec moins d’émissions de CO² * Vous recevez un numéro de ticket pour le suivi de votre demandeNous n’acceptons désormais plus les demandes par mail ou par téléphone.Vous avez déjà encodé une demande d’intervention en ligne mais vous n’avez pas reçu de réponse dans les 2 jours ouvrables ?Nous sommes disposés à vous aider au numéro de téléphone 056/23 75 83. Ayez le numéro de ticket à portée de main s.v.p.Cordialement,L’équipe Van Marcke Service

N. V.

Naar: n.v. Van Marcke s.a.

02/02/2023

Beste,ik heb nog steeds geen antwoord van u ontvangen. De vervaldatum van mijn factuur is 03/02/2023.Ik wens ene herziening van mijn factuur en geen meerkost omwille van overschrijden van de vervaldatum.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform