Terug

Onervaren personeel ?

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: KREFEL

21/03/2023

Geachte,Ik koop in januari 2022 een desktop. Krefel Boortmeerbeek heeft onze keuze niet meer en verwijzen ons naar Zemst, daar zou nog een toestel voorradig zijn. Ja, het showroommodel. Een onervaren verkoper geeft ons na heel wat heisa het gevraagde toestel. Onze vorige desktop doet het nog een aantal maanden, maar na ongeveer 7 maanden willen we de nieuwe desktop installeren. Wij krijgen hem niet aan de praat. Een computersapecialist komt ter plaatse en krijgt de desktop na een tijdje aan de gang. Zijn woorden Er staat nog heel veel rommel op van Krefel die ik niet kan verwijderen omdat ik de paswoorden niet ken. Vanaf dat moment gebruiken we onze nieuwe desktop, MAAR er loopt al vanalles mis : programma's worden ongevraagd geopend en het programma waarmee we aan het werk zijn verdwijnen ??? Ons toestel is amper 1 jaar oud ! Dus ik besluit het toestel naar Krefel Boortmeerbeek te brengen. Daar werd het niet in dank afgenomen !Ik citeer :Ik : Dag meneer, er is een probleem met mijn computerVerkoper : Ah ja en wat is het probleem dan wel ?Ik : Terwijl ik aan het werken ben in een programma openen zich ongevraagd andere programma's, 5 à 6 programma's gelijk en mijn programma verdwijnt gewoon.Verkoper : Je kan dat oplossen door uw toestel te resetten.Ik : Neen meneer, ik ken daar niks van en dat toestel is nog in garantie.Verkoper : Oh maar dat is niet zo moeilijk, ik zal zeggen wat je moet doen.Ik : Neen meneer, dat toestel is nog in garantie en ik ga dat niet zelf doen.Verkoper (geïrriteerd) : dan moet ik hem naar de fabriek sturen en dan moet je 3 à 4 weken wachten.Ik : okee geen probleemVerkoper (nog steeds geïrriteerd) : maar je kan dat ook zelf doen !Ik : neen meneer.Okee, het toestel wordt naar de herstellingsdienst gestuurd terwijl wij op vakantie zijn.Na ongeveer 4 weken krijg ik bericht dat ik het toestel mag afhalen. Ik verwittig mijn dochter die het toestel ophaalt om 10 maart.Wij komen thuis en op 20 maart wordt de desktop opnieuw aangesloten (alle informatie is verdwenen, documenten, foto's, alles !) En wat blijkt !!!! De desktop doet nog steeds hetzelfde, programma's openen zonder muisklik, zonder enige reden !!!Ik heb vandaag het toestel opnieuw naar Krefel Boortmeerbeek gebracht om een deftige herstelling en om al de rommel van Krefel eraf te halen. Ik heb betaald voor een nieuw toestel dat werkt zoals het hoort en wat krijg ik ??? Problemen!!!! Ik hoop dat deze keer wel in orde komt. Ik ben echt niet tevreden ! Wat is jullie slogan ? Service inbegrepen ? Welke service : goede of slechte ? In mijn geval SLECHTE !!!!Ik stuur ook een mail naar Testaankoop om dit aan te klagen en dit is geen dreigement, maar ik vind dat ik dat moet doen.Hopelijk nemen jullie dit au serieux en doen iets aan mijn probleem. Dank bij voorbaat !Met vriendelijke groeten,Berlinda Willems


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform