Terug

Oneerlijke praktijken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Aqua Service

27/03/2024

Beste, op 30-06-2023 kreeg ik het huisbezoek van mijnheer Vermeulen van Izi cool, een onderdeel van aqua service systems. De vraag was voor een buiten unit waarop 3 binnen units konden worden aangesloten. Mijnheer Vermeulen is op de kamers komen kijken en ook buiten op het plat dak waar de buitenunit moest komen. Dit wa allemaal geen probleem en kon mooi door het dak via de zolder etc. De offerte werd opgemaakt(die is bindend volgens hen) voor 7100€ en ondertekend. Een aantal weken later staat er 3 man aan mijn deur op een maandagochtend . Ze komen boven, units konden volgens hen niet boven de deuren, ze kijken buiten en zeggen dat de buitenunit niet ga lukken omdat er geen dakwerker bij is, ze geen dakdoorvoer voor de leidingen hebben( bestaat nochtans) etc. Het ging veel te veel werk zijn voor hen. Ondanks een bindende offerte kreeg ik geen voorstel om mijn voorschot terug te krijgen maar werd ik gepuchd om 3 binnenunits te nemen maar aan 2000€ meer dan de bindende offerte. Komen ze die plaatsen, 2 vooraan in de kamer. Je zou denken ze gaan die toch even hoog hangen, neen dus( dit kon wel) zitten de in en uitlaat op mijn hevel van de ene 30cm hoger dan de andere. Paar weken later komen ze die plaatsen met dak doorvoer. 2 paddestoelen op mijn dak, op het eerste zicht goed gedaan tot ik nadien op mijn dak ga kijken , merk ik op dat er gescheurde lijen in zitten die ze aan elkaar geplakt hebben terwijl ik meerdere keren zei dat ik genoeg reserve heb.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform