Terug

Oneerlijke praktijken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Cofidis

02/07/2019

Beste, Wij hebben een mastercard bij jullie waar we al meer dan 18 maanden 180 euro per maand op betalen , maar we kunnen die al bijna 2 jaar niet gebruiken ondanks we die niet volledig hebben op gebruikt. De card heeft een waarde van 2.500 euro. We moeten ondertussen al meer dan 3000 euro hebben op betaald en nog moeten we blijven betalen . Jullie beweren zelfs dat we hebben achter gestaan en dat we soms niet betalen maar we hebben alle maanden betaald zoals het moet jullie hebben altijd jullie geld gehad waar je recht op hebt. Maar nu moet gedaan zijn met jullie oneerlijke praktijken want wij hebben nooit achter gestaan en hebben altijd betaald. Ook als we veranderd zijn van rekeningnummer hebben we dit jullie op tijd laten weten maar zelfs dat is nooit in orde gekomen. Altijd willen jullie van een rekening halen die niet meer in gebruik is. Tot gevolg dat wij zelf altijd via een opdracht overschrijven naar jullie. We hebben onze afschriften als bewijs, maar jullie verklaren doodleuk dat we hebben achtergestaan en dat we wanbetalers zijn ondanks wij ervoor zorgen dat jullie elke maand geld krijgen van ons. We hebben al meerdere keren contact genomen met jullie diensten telefonisch of mail maar nooit kwam daar enig zinnig antwoord of goede hulp van. Nu zijn we het meer dan moe met jullie en gaan we via test aankoop proberen om de zaak op te lossen en een klacht neer te leggen of in te dienen tegen jullie frauduleuse praktijken. Jullie zijn gelegaliseerde oplichters.Met hoogachting,De Munter MikeGoethals Marijke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform