Betreft: Interventie Junkers ServiceWerkbon 4605956Beste,Vorige week kwam een technieker bij ons langs op onze vraag voor nazicht van de verwarmingsketel. De interventie door de technieker was OK. Wij hebben echter ernstige bedenkingen bij de administratieve afhandeling van deze interventie.-Na de interventie door de technieker kreeg ik de vraag om twee maal mijn handtekening te plaatsen. Een eerste handtekening werd gevraagd ‘om te bevestigen dat de technieker bij ons was geweest’. Een tweede handtekening werd gevraagd om te bevestigen dat het betreffende toestel meer dan vijf jaar oud was. Beide vragen waren voor mij evident om bevestigend te beantwoorden, dus ik plaatste dan ook onmiddellijk mijn handtekening. Dit diende ik te doen op een elektronisch toestel (iets in de trant van een tablet). Ik zag op het display niet veel meer dan het ‘hokje’ waarin ik in mijn handtekening diende te plaatsen. Gisteren ontvingen wij het werkrapport van deze interventie, inclusief factuur + een onderhoudscontract, met mijn handtekening daarop. Ik tekende dus een onderhoudscontract zonder daarvan op de hoogte te zijn. De vragen die mij gesteld werden voor het ondertekenen maakten geen enkele melding van een onderhoudscontract. Ik werd duidelijk misleid bij het plaatsen van mijn handtekening.Daarom wens ik onmiddellijk en volledig afstand te doen van dit onderhoudscontract en dit als nietig te beschouwen, gezien de manier waarop dit tot stand kwam. De 170 euro die ik hiervoor betaalde dient te worden teruggestort op mijn rekening BE 63 1030 3255 6908-Betreffende de factuur : • Het bedrag diende onmiddellijk te worden betaald met bancontact aan de technieker, zonder het zien van een factuur met alle elementen. Op die manier is het hoogst onduidelijk wat je betaalt. Deze manier van werken is hoogst ontransparant en dus niet correct.• ‘vast recht Junkers’ = 60 euro : kunt u verduidelijken waar dit voor staat?• onderhoudscontract C –light=170 euro : zoals hierboven aangegeven : dit bedrag wens ik terug te vorderen als gevolg van ver nietiging van het contract.Ik reken op een onmiddellijk gevolg op mijn schrijven. Ondertussen maakte ik hier ook melding van bij het meldpunt van de Economische Inspectie. Indien jullie geen gevolg geven aan dit schrijven, zoeken we verder via deze weg hoe dit kan worden opgelost.Met vriendelijke groeten,Krist Calmeyn