Terug

Onebip false payment - fraud

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Onebip

05/05/2019

Hello,Yesterday I received a message from my telecom provider that I paid 19,99 Euro to Onebip. But I don't have an account at Onebip, and I never gave an order for payment. I hereby contest this payment. If there was a purchase, I wan't to cancel it because it was not me who did it. If there would be a subscription, I want to end it.My mobile number is +32 473 73 76 59

Berichten (1)

Onebip

Naar: K. B.

06/05/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform