Terug

Onduidelijkheden en frustraties

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. R.

Naar: Hello Fresh

07/10/2015

Vorig weekend besloten we op de Babybeurs in Gent Hello Fresh te testen, zonder al een box ontvangen te hebben tot hiertoe al zwaar ontgoocheld in het gebruiksgemak.De website is alles behalve duidelijk en de info die je echt nodig hebt en wat alles betekent, is nergens duidelijk terug te vinden.Concreet de vervelendste problemen tot hiertoe:- We hebben twee boxen met drie maaltijden besteld. Op mijn profiel vind ik enkel boxen met vijf maaltijden die ik blijkbaar niet kan wijzigen. Het enige wat ik kan doen, is de gerechten een hartje geven of het recept bekijken. Hoe weet ik welke drie van de vijf ik zal krijgen? Ik heb vorig weekend aan jullie medewerker specifiek gevraagd hoe het zat met bijvoorbeeld intoleranties en zij vertelde ons dat we de box gewoon konden annuleren als we te veel ingrediënten/gerechten niet mogen, maar nu weten we dus niet eens welke gerechten we zullen ontvangen. - We hebben dus nog geen box ontvangen, maar krijgen nu al een mail met de vraag om eenmalig onze bezorgdatum te veranderen... Helaas niet zo professioneel. Als ik dan toch op die link klik, kom ik niet eens op de pagina terecht waar ik de dag kan wijzigen. Als ik dan, via een hele omweg, toch op een pagina kom in 'mijn profiel' (dat alles behalve individueel aangepast en duidelijk is), kan ik de bezorgdag niet eenmalig veranderen, maar gewoon altijd. Uiteraard ook zonder de beloofde korting. Indien nog mogelijk dus graag de levering verzetten naar zaterdag tegen de middag.- We zouden ook onze bestellingen makkelijk op voorhand kunnen stopzetten of pauzeren na twee bestellingen. Ook niet bepaald de waarheid. Eén per één kan dat wel, maar als ik alle toekomstige leveringen wil stopzetten, moet ik dat blijkbaar dag per dag aanduiden. Of bellen naar de klantendienst, maar daar neemt niemand op... Van gemakkelijk is er dus geen sprake.Ik weet dus nu al dat wij ons lidmaatschap zeker en vast zullen stop zetten na de tweede bestelling. Indien mogelijk, mag u dat nu al doen na de tweede box.Helaas weet ik ook al dat door mijn frustraties tot hiertoe dat het eten me niet zal smaken, maar we zijn nu eenmaal verplicht om twee boxen af te nemen...Goed initiatief, maar de invulling ervan staat duidelijk nog in de kinderschoenen.

Berichten (7)

Hello Fresh

Naar: T. R.

07/10/2015

DATA NOT AVAILABLE

Hello Fresh

Naar: T. R.

12/10/2015

DATA NOT AVAILABLE

T. R.

Naar: Hello Fresh

12/10/2015

Geachte Hello FreshHet lijkt me zeer vreemd dat ik al 6 boxen heb afgenomen aangezien we vanavond (12/10/15) onze eerste box ontvangen. Het lidmaatschap staat namelijk niet op mijn naam maar op naam van mijn vrouw S. Geenen.Wij weten dat we, jammer genoeg, verplicht zijn om 2 boxen af te nemen. Maar wij willen zeker en vast ons lidmaatschap laten stopzetten. Ook omdat we al hebben gezien dat er in de boxen enorm veel ingrediënten zitten die wij niet lusten en ook niet kunnen aanduiden dat we ze niet willen. Gelieve dus ook zo snel mogelijk de stopzetting van ons lidmaatschap in orde te brengen.MvgTom Raes

Hello Fresh

Naar: T. R.

12/10/2015

DATA NOT AVAILABLE

Hello Fresh

Naar: T. R.

13/10/2015

DATA NOT AVAILABLE

Hello Fresh

Naar: T. R.

14/10/2015

_________________________________----------------------------------------------Karine, 14 okt. 16 08Beste Tom,Bedankt voor je e-mail. Het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoeld met "Het lijkt me zeer vreemd dat ik al 6 boxen heb afgenomen"? Zover ik kan zien heb je tot nog toe 1 box van ons ontvangen en zal je maandag 19 oktober je tweede en tevens laatste box krijgen.Wij hebben, zoals door jou verzocht, na de volgende bezorging je abonnement geannuleerd. Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.Groeten, Karine Voor verdere vragen kunt u direct op dit bericht reageren.___--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van HelloFresh.[JLK56K-KX8N]

Hello Fresh

Naar: T. R.

15/10/2015

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform