Beste mevrouw Van Bael, Hartelijk dank voor uw bericht over de boeking van uw dochter naar Mallorca. In het bericht geeft u aan dat u enkel wilde kijken wat de totale prijs zou worden van de vakantie, maar het was ineens een boeking geworden. In onze boekingsstappen wordt bij stap 2 het totaaloverzicht getoond van de prijzen van de boeking. Bij stap 3 dient u uw gegevens in te vullen om vervolgens akkoord te gaan met de voorwaarden en op boeken te klikken. Hierna is er inderdaad een boeking gemaakt, welke direct (tenzij anders vermeld) definitief is. De betaling dient zo snel mogelijk, maar uiterlijk 7 dagen na boeken te worden voldaan, tenzij de vertrekdatum eerder is dan deze periode. U heeft contact opgenomen met het Contact Center om de situatie toe te lichten en de boeking te laten annuleren. Hierbij kreeg u niet de reactie en hulp die u had verwacht. De vluchten konden niet kosteloos worden geannuleerd. Inmiddels zie ik dat onze afdeling Administratie de boeking toch kosteloos heeft geannuleerd. Er staat dan ook geen betaling naar Sunweb toe meer open. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wens u namens Sunweb een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Naomi Customer Support Postbus 1439, 3000 BK Rotterdam t +31 (0)10 2802102 e customersupport@sunweb.nl i www.sunweb.nl Op Za, 25 Mei om 7:58 PM , Klachtenbox schreef: