Terug

Onduidelijke voorwaarden en weinig medewerking klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

W. L.

Naar: CORENDON

03/07/2024

Via Corendon boekte ik een nog komende vakantie richting Bulgarije, mijn zus die dezelfde vakantie heeft geboekt maar een maand eerder, had op 2/7/2024 te maken wel lange vertragingen, meer dan 145min, de vertrekuren van de vluchten van mijn vakantie en die van mijn zus zijn dezelfde, nl. 19:05 opstijgen en 23h landen, aangezien mijn zus bijna 2h30 vertraging heeft gehad is zij pas om 1h30 geland, zij is bijna een dag verloren van haar vakantie, uit voorzorg voor mijn vakantie, het ik op de website van corendon mijn vakantie opnieuw gesimuleerd om te bekijken of een vertrekken op een vroegere datum mogelijk was, en dit was mogelijk om 4 dagen eerder te vertrekken met een betere vlucht, ik was mij er zeker van bewust dat de vakantie duurder ging worden, dit zag ik in de simulatie op de website, dus ik belde met goede intentie naar de klantendienst, de telefoniste was uiterst onvriendelijk en liet mij zelden uitspreken, de telefoniste gaf aan dat ik 42dagen op voorhand had moeten omboeken, toen ik belde was het net 41dagen, ik gaf aan dat de vlucht beschikbaar is en het hotel, ik verander enkel da vertrekdatum, geen enkele medewerking of voorstel werd aanvaard door de telefoniste. ik vind dit heel jammer dat er zo met klanten wordt omgegaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform