Terug

onduidelijke vermelding bestemming

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: RYANAIR

19/12/2023

Beste,ik wil een vlucht boeken naar het Canarisch Eiland 'La Palma'. Ik boek via de website van Ryanair een vlucht en pas nadat de boeking en betaling in orde zijn, zie ik dat met 'Palma' in feite 'Palma de Mallorca' wordt bedoeld. Tijdens het boeken staat de bestemming Palma vermeld, pas in de bevestigingsmail na het boeken verandert dit plots in 'Palma de Mallorca', wat een andere Spaanse bestemming is. Wanneer ik dit vaststel, is de boeking definitief en zouden er wijzigingskosten in rekening gebracht worden om dit aan te passen (>300€).Dit is zeer verwarrende communicatie door Ryanair. Tijdens het volledige boekingsproces is de benaming 'Mallorca' nooit verschenen, enkel 'Palma'. Ik vraag dan ook een kostenloze aanpassing van de vlucht/bestemming. Bedankt om me op de hoogte te willen houden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform