Terug

Onduidelijke informatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Testaankoop

28/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Sinds vele jaren ben ik lid van Testaankoop. Ik stel echter vast dat, zoals vaak in het verleden, de geboden informatie onduidelijk of onvolledig lijkt. Dit heeft geleid tot mogelijk verkeerde aankoop van usb-c kabels: hoe kan je zien wat een data of oplaadkabel is? Daarom verzoek ik u onverwijld deze verduidelijking aan alle leden mee te delen. Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: R. V.

08/01/2025

Geachte heer Van Boxstael, Wij hebben je verzoek intern doorgegeven, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden nagekeken. Met vriendelijke groet Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform