Terug

onduidelijke facturen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. G.

Naar: Luminus

26/08/2021

Beste, Sinds mijn vertrek bij lumineus blijven de facturen voor het afsluiten van de overeenkomst komen. Ze blijven ook onduidelijk. Als ik de klantendienst contacteer krijg ik steeds het zelfde verhaal... Oh hier klopt iets niet gevolgd door We kijken het voor u na. 7 maande later ontvang ik een resem aan nieuwe compleet andere facturen en lijken de oude facturen ineens verdwenen of gecrediteerd... wel staan er aanmaningen open... Ik zou heel graag één duidelijke en eerlijke factuur krijgen van een energie maatschappij waar ik alle vertrouwen in kwijt ben! Het zou mij verbazen dat we momenteel nog 841,18 euro in schuld staan bij een maatschappij waar ik van November, December 2020 en Januari 2021 telkens maandelijks 441 euro heb betaald voor gas elektriciteit om zogezegde opgelopen schuld af te betalen. Is het mogelijk om via Testaankoop dit even voor mij uit te klaren? Alvast bedankt voor de response, Met vriendelijk groet, Roeland Geyzen

Berichten (1)

Luminus

Naar: R. G.

27/08/2021

Beste heer GeyzenNaar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u vandaag, 27 augustus 2021 een gedetailleerd antwoord via e-mail.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform