Terug

Onduidelijke communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: bol.com

15/04/2024

Beste, Wij hadden een defecte machine, hierdoor nam ik contact op met de verkoper. Bij het eerste mailverkeer gaven ze aan dat ik deze kon terugsturen en dat ik het volledige aankoopbedrag zou terug ontvangen. Ze verstuurde verschillende mails met stappen die ik diende te volgen dus dit heb ik dan ook allemaal blindelings gevolgd. Uiteindelijk wordt er ineens een nieuw apparaat geleverd zonder communicatie. Hierop nam ik weer contact op met hen waar ze mij melden dat dit mijn eigen fout is omdat ik een reparatie aanvraag heb gedaan maar ik heb elke stap gevolgd zoals aangeven is. Ik heb al het mail verkeer nog en heb hen op hun woorden gewezen maar ze zeggen mij niet meer te kunnen helpen. Dit is allemaal met een externe partner van bol : Connect discount BE

Bemiddeling door Testaankoop 18 april 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform