Terug

Onduidelijke annulatiefactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Engie

27/08/2022

Ik heb zonnepanelen geinstalleerd in 2020 en had bij de afrekening een terugbetaling wegens het verminderde verbruik.Nu is dit bedrag integraal teruggevorderd door engie en kunnen ze me via de online klantendienst niet echt verder helpen. Via de backoffice gingen ze me contacteren maar na een maand windstilte verwacht ik ook geen antwoord meer van engie.De originele terugbetaling is heel bizar niet meer beschikbaar op de engie site onder mijn account. 'We kunnen uw aanvraag momenteel niet behandelen' is de boodschap wanneer ik deze terugbetalingsfactuur wil bekijken.Ik kan nog begrijpen dat met de zonnepanelen, de coronaperikelen, het prosumententarief mogelijks nog niet goed berekend is maar een terugbetaling van de teveel betaalde voorschotten terugvorderen zonder enige verduidelijking lijkt me niet zo correct. Ik vind het ook heel raar dat dit bedrag tot na de komma identiek is van wat er toendertijd teruggestort is.

Berichten (3)

Engie

Naar: W. V.

30/08/2022

Beste heer VerleysenTest Aankoop bezorgde ons uw klacht op 27 augustus 2022.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaint Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: W. V.

14/09/2022

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: W. V.

20/09/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform